• یکشنبه / ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ / ۱۴:۲۰
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1402032818265
  • خبرنگار : 71594

نطق فلاحی در خصوص اصلاح ساختار دیوانسالاری کشور

نطق فلاحی در خصوص اصلاح ساختار دیوانسالاری کشور

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی از برخی انتصابات در کشور انتقاد و بر اصلاح ساختار دیوانسالاری کشور تأکید کرد.

به گزارش ایسنا، سارا فلاحی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به جمله تاریخی امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه «آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند» بیان کرد: اگر تاریخ این سرزمین را نگاه کنید متوجه می شوید که هر جا از پای افتاده ایم به واسطه قدرت دشمن نبوده است بلکه به واسطه ضعف خودمان بوده است و مزدوران داخلی زمینه شهادت سرداران و دلاوران و به ثمن بخس فروختن سرزمینمان را فراهم کرده اند. رستم دستان، اسطوره ایرانی را تورانیان نکشتند، بلکه در چاه نابرادری افتاد. آریوبرزن را چوپان ایرانی به اسکندریان لو داد، رئیسعلی دلواری را انگلیسی ها نتوانستند به شهادت برسانند، بلکه این غلامعلی تنگکی بود که از پشت سر تیر خیانت به او زد.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در عین حال خاطرنشان کرد: میرزاکوچک خان جنگلی به مسلخ قدرت روس ها نرفت، بلکه به مسلخ خیانت یاران خودش رفت. امیرکبیر را نیز انگلیسی ها رگ نزدند، بلکه جاهلان وطنی رگ توسعه ایران را زدند و امپراتوری هولناک همچنان ادامه دارد. خیانت به کشور شاخ و دم ندارد، همین که ما برخی از افراد را جابجا در برخی مسئولیت ها قرار بدهیم به معنی خیانت به این کشور است و در همه ادوار و دولت ها نیز اتفاق افتاده است.

فلاحی  با بیان اینکه به واسطه استفاده از افراد نابلد و غیر کارشناس جامعه را در تناقضات کاری و گفتاری گرفتار کرده ایم، تأکید کرد: لایحه همسان سازی حقوق بازنشستگان را با سلام و صلوات به مجلس می آوریم و بعد شتابزده آن را پس می گیریم. همچنین قانون تبدیل وضعیت ایثارگران را مصوب می کنیم، اما مخابرات و برخی از وزارتخانه ها و بانک ها اقتدارگرایانه با آن برخورد کرده و اجرا نمی کنند.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی افزود: طرح ساماندهی کارکنان دولت را مصوب می کنیم اما در سازمان اداری و استخدامی جرأت نداریم آن را به صحن بیاوریم. لایحه عفاف و حجاب را به مجلس می آوریم، در حالی که محتوای آن ضد حق خداوند و ضد عفت عمومی است و روی برهنگی قیمت می گذاریم.

فلاحی در ادامه گفت: کشور ما، کشور ثروتمند و قدرتمندی است و مرزهای امنیتی اش در سایه شهادت شاهدان شهید فراتر از مدیترانه رفته است و روا نیست این کشور را اسیر اشتباهات درونی کنیم، چراکه به واسطه همین اشتباهات تاریخی است که امام جامعه از رشد تولید و مهار تورم صحبت می کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha