• دوشنبه / ۱۲ تیر ۱۴۰۲ / ۲۲:۰۰
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1402041207602
  • خبرنگار : 71659

تأکید محمود عباس بر لزوم حمایت بین‌المللی از فلسطینیان و اعمال تحریم‌ها علیه رژیم اسرائیل

تأکید محمود عباس بر لزوم حمایت بین‌المللی از فلسطینیان و اعمال تحریم‌ها علیه رژیم اسرائیل

رئیس‌ تشکیلات خودگردان فلسطین بار دیگر خواستار حمایت فوری بین‌المللی از مردم فلسطین و اعمال تحریم‌ها علیه اسرائیل و محکومیت تجاوزات و جنایات رژیم صهیونیستی در جنین شد.

به گزارش ایسنا، محمود عباس شامگاه دوشنبه در سخنانی در نشست اعضای هیئت دولت تشکیلات خودگردان در رام الله که به منظور بررسی تجاوزات جاری علیه جنین و اردوگاه آن برگزار شده است، از دبیرکل‌های گروه‌های مختلف فلسطین خواست تا برای مقابله با این خطرات، نشست اضطراری برگزار کنند.

محمود عباس افزود: رام الله دستور داده است تا هر آنچه را که لازم است برای تقویت مقاومت مردم در جنین و بقیه سرزمین‌های کشور فلسطین فراهم شود.

وی در سخنان خود مردم فلسطین را به پایداری و استقامت دعوت کرد و همگان را به اتحاد و دفاع از سرزمین و مقدسات و حقوق مشروع فلسطینیان در آزادی و استقلال و پایان دادن به اشغال سرزمین فلسطین فراخواند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۴-۱۳ ۰۹:۵۷

جناب ابومازن یا محمودعباس همانطور که یاسرعرفات با نشستن پای میز مذاکرات هیچ وقت نتوانست برای پیروزی ملت فلسطین قدمی بردارد جناب شما نیز با چندین سال مذاکره و مصالحه هیچ دستاورد مهمی را برای ملت فلسطین نداشته ای یادبگیر که یک گروه کوچک مقاومت چگونه تمام جنگنده های بمب افکن و کل ارتش و تمام کماندوهای ویژۀ صهیونیست را درگیر مبارزه کرده اند این درس به امثال توست که دشمن صهیونیستی از نسل مبارز و مقاومت هراس دارد نه از میز مذاکره.......عاقبت رژیم صهیونیستی همانطور که آرام و بیصدا یاسرعرفات را کشت روزی هم با همان شیوه ترا خواهند کشت..........پس چه راهی برای مردن بهتر از شهادت نه مرگ با ذلت..........

avatar
۱۴۰۲-۰۴-۱۳ ۱۳:۵۷

بالأخره یک حرکتی کردی.........در قبال تمام خوش خدمتی های تو الآن مردم فلسطین در جنین کشتار دسته جمعی می شوند آیا؟ وجدان درد نداری؟!...........