• چهارشنبه / ۲۱ تیر ۱۴۰۲ / ۱۰:۳۷
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1402042113406
  • خبرنگار : 71516

درخواست از تشکیلات خودگردان فلسطین برای ورود به مقاومت مسلحانه

درخواست از تشکیلات خودگردان فلسطین برای ورود به مقاومت مسلحانه

عضو شورای انقلابی فتح از تشکیلات خودگردان فلسطین خواست وارد مقاومت مسلحانه علیه رژیم صهیونیستی شود.

به گزارش ایسنا، به نقل از شهاب نیوز، عبدالاله الأتیره، عضو شورای انقلابی جنبش فتح از تشکیلات خودگردان فلسطین خواست وارد مقاومت مسلحانه علیه رژیم صهیونیستی شود و مأموریت‌های خود و برخی ابزارهای مبارزه را تغییر بدهد.

زیاد هب الریح، وزیر داخلی در دولت وابسته به تشکیلات خودگردان فلسطین اخیرا از پرداخت اضافه حقوقی حدود ۴۰۰ شِکِل (واحد پول رژیم صهیونیستی) به نیروهای تشکیلات خودگردان از سرباز تا ستوان از ماه آتی میلادی خبر داد.

اظهارات وی به دنبال سفرش به جنین و در پی اعتراضات ساکنان علیه تشکیلات خودگردان فلسطین به دلیل خیانتش طی تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی ایراد شد. این اضافه حقوق برای مقابله با مقاومت در شمال کرانه باختری بوده است. این طرح دروغ بحران مالی دولت محمد آشتیه را برملا کرد.

اخیرا ساکنان جنین و اردوگاه آن، رهبران جنبش فتح و مسؤولان هماهنگی امنیتی در تشکیلات خودگردان فلسطین را بیرون کرده و به مقرهای دستگاه‌های این تشکیلات در این شهر حمله کردند.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین به نیروها و گارد شخصی‌اش دستور استقرار در شهر جنین را داد.

ایهود ایعاری، متخصص امور عربی گفت، هدف واقعی ورود این نیروها سیطره بر این شهر و اردوگاه بعد از پایان عملیات نظامی رژیم صهیونیستی بود.

منابع فلسطینی اعلام کردند: تشکیلات خودگردان فلسطین ابتدا اعلام کرده بود که هدف از استقرار حمایت از شخصیت‌های دیپلماتیک غربی است که وارد این شهر و اردوگاه می‌شوند؛ اما این حرف نادرست است. اولین مأموریت این نیروها حمایت از هیئت جنبش فتح بود که اخیرا توسط ساکنان اردوگاه جنین بیرون شده بودند و بعدا به صورت مخفیانه وارد شهر شدند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha