• دوشنبه / ۲ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۴:۱۷
  • دسته‌بندی: آمریکا و اروپا
  • کد خبر: 1402050201268
  • خبرنگار : 90057

مدودف: مراکز حساس تصمیم‌گیری اوکراین را هدف می‌گیریم

مدودف: مراکز حساس تصمیم‌گیری اوکراین را هدف می‌گیریم

معاون شورای امنیت روسیه در واکنش به حمله امروز (دوشنبه) کی‌یف به مسکو، به طور غیرمستقیم مراکز حساس تصمیم‌گیری اوکراین را به حمله تلافی‌جویانه تهدید کرد.

به گزارش ایسنا دیمیتری مدودف، معاون شورای امنیت ملی روسیه در تلگرام خود نوشت: دشمن ما در ضدحملاتش ناکام مانده است. این یعنی آنها به پیروزی‌های اطلاعاتی نیاز دارند و در نتیجه به گنده‌گویی و بی‌منطقی متوسل شده‌اند. حمله به اهداف غیرنظامی فقط از دست نازی‌ها و مزدورهایی که استخدام می‌کنند، برمی‌آید.

وی افزود: خیلی از احمق‌های اوکراینی عمیقا از این حملات بی‌نتیجه خوشحالند. علاوه بر این، سطح تنش در جامعه اوکراین هم روبه افزایش است. بخشی از جامعه، اگرچه ترسیده‌اند اما هنوز فراموش‌ نکرده‌اند که چطور فکر کنند. مالکان غربی کی‌یف هم بی‌طاقت شده‌اند؛ پس کجاست این پیروزی لعنتی‌تان؟!

رئیس جمهور سابق روسیه تاکید کرد: از این رو، حرامزاده‌های باندره‌آ (فعال سیاسی متحد نازیسیم آلمان) به طور فزاینده‌ای اهداف غیرنظامی را برای حملات مفتضحانه خود انتخاب می‌کنند. همه باید خود را برای آن آماده کنند چون این کار از آنها برمی‌آید.

مدودف در ادامه آورده است: در نتیجه ما هم باید اهداف غیراستاندارد را برای حملات‌مان انتخاب کنیم، غیر از تاسیسات و انبارها، هاب‌های انرژی و تاسیسات نفتی؛ جاهای دیگری هم وجود دارد که هنوز نزده‌ایم؛ جاهایی که تاثیرش بسیار قابل توجه بوده و به چشم می‌آید.

مقامات شهر مسکو اعلام کردند که بامداد امروز پهپادهای اوکراینی به پایتخت روسیه حمله کردند که ارتش با جنگ‌افزارهای الکترونیک، این پهپادها را مختل کرد و در نهایت با برخورد به ساختمان‌های غیرمسکونی ساقط شدند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۵-۰۲ ۱۶:۴۱

نه از تو نه از کشورت نه از قیافه پوتین از هر چه روسیه بیزارم

avatar
۱۴۰۲-۰۵-۰۲ ۱۷:۲۸

بیزار باش از بیزاریت بمیر درود بر روسیه بزرگ

avatar
۱۴۰۲-۰۵-۰۲ ۱۸:۲۱

به این رضا توده ای روس خیلی برخورده

avatar
۱۴۰۲-۰۵-۰۳ ۰۰:۰۵

پس جنابعالی از امریکا که 44 سال است که وحشتناکترین تحریمها را برای تنبیه ملت ایران اعمال کرده وهواپیمای بی دفاع مسافر بری مارا سرنگون میکندوصدها مسافر را به خاک وخون می کشد وپشت هر جنایتی در جهان پنهان شده خوشت می آید.

avatar
۱۴۰۲-۰۵-۰۲ ۱۶:۴۴

چقدرعصبانی

avatar
۱۴۰۲-۰۵-۰۲ ۱۷:۰۲

شما هیچ غلطی نمی توانید بکنید و بزودی شکست خواهید خورد

avatar
۱۴۰۲-۰۵-۰۳ ۰۰:۱۸

از رابطه علت ومعلولی هم که محاسبه کنیم در امریکا وغرب لیبرالیسم بی خیال وپر از انواع واقسام گناه وجنایت ازجملهقانونی کردن هم جنس بازی که بر خلاف موازین الهی وانسانی است به شدت رواج دارد وقانونی است وپشتیبانی می شوداما در کشور روسیه این یک گناه نابخشودنی است پس غرب وارفته نمی تواند روسیه را شکست دهد

avatar
۱۴۰۲-۰۵-۰۲ ۱۷:۳۴

بمب اتم لعنتی برا همچین روزی ساخته شده د بزن عالیجناب پوتین

avatar
۱۴۰۲-۰۵-۰۲ ۱۸:۲۲

این مدودوف کاملا روانیه

avatar
۱۴۰۲-۰۵-۰۲ ۱۸:۳۸

مرده شوره هرچی متجاوزه ببرن شرق و غرب و دینش مهم نیست

avatar
۱۴۰۲-۰۵-۰۲ ۱۹:۱۳

شما که همه جنایت انجام دادید. دیگه کجا مانده که با موشک نزده باشید

avatar
۱۴۰۲-۰۵-۰۳ ۰۱:۲۹

به باتلاق اوکراین خوش آمدید...