• سه‌شنبه / ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ / ۰۹:۴۷
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402051710259
  • خبرنگار : 50176

دعوت از نخبگان برای داوطلب شدن در انتخابات مجلس

دعوت از نخبگان برای داوطلب شدن در انتخابات مجلس

ایسنا/لرستان رئیس نظارت بر انتخابات شورای نگهبان در لرستان از نخبگان استان دعوت کرد تا متقاضی نامزدی در انتخابات مجلس شوند.

تیمور سپهوند در گفتگوی ویژه خبری با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب برای حضور پررنگ نخبگان در مجلس شورای اسلامی از افراد توانمند استان دعوت کرد تا متقاضی نامزدی در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شوند.

به گزارش ایسنا، سپهوند نقش مردم و رسانه را در انتخابات امسال مجلس شورای اسلامی بسیار تأثیرگذار دانست و با تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطره شهید خبرنگار محمود صارمی، خبرنگاران را چشم بینا و زبان گویای مردم نامید و یادآور شد: امیدواریم این قشر زحمتکش جامعه با روشنگری خود جامعه را در مسیر بصیرت افزایی پیش ببرند.

رئیس نظارت بر انتخابات شورای نگهبان در لرستان در خصوص چرایی اضافه شدن مرحله پیش ثبت نام در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس نیز اظهار کرد: در انتخابات دوره قبل افرادی از گروه‌های مختلف متقاضی ثبت نام شدند که تنها به دلیل مورد تائید نبودن مدارک رد صلاحیت شدند و این رد صلاحیت برای وجهه اجتماعی آن‌ها بازخورد خوبی به همراه نداشت که باید مرحله پیش ثبت نام اضافه می‌شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: در مرحله پیش ثبت نام داوطلبان شرکت در انتخابات مجلس می‌توانند از ۱۶ مرداد تا ۲۲ مرداد به درگاه keshvar.moi.ir مراجعه و مدارک خود را بارگذاری کنند.

وی ادامه داد: افرادی که قرار است برخی از مدارک خود از جمله مدرک پایان تحصیلات تکمیلی و یا پایان خدمت را پس از ۲۲ مرداد دریافت کنند مشکلی برای ثبت‌نام ندارند و می‌توانند تا قبل از ۲۷ مهرماه، مرحله نهایی ثبت نام، مدارک ذکر شده را اضافه کنند.

رئیس نظارت بر انتخابات شورای نگهبان در لرستان مرحله پیش ثبت نام انتخابات امسال را مرحله‌ای برای برطرف شدن نقایص مدارک و در نهایت تائید نهایی آنها عنوان کرد و افزود: متقاضیان در صورت رد شدن مدرک می‌توانند اعتراض خود را ثبت کنند تا در دستگاه اجرایی زیربط بررسی و تا قبل از ۲۷ مهرماه در سامانه اصلی انتخابات کشور بارگذاری شود.

فرآیند ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به‌صورت دو مرحله‌ای انجام می‌شود که مرحله ثبت‌نام اولیه از ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ تا ۲۲ مرداد و مرحله ثبت‌نام نهایی از ۲۷ مهرماه امسال تا سوم آبان در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha