• شنبه / ۴ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۱:۱۶
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1402060402068
  • منبع : نمایندگی سمنان

تخصیص ۹۰۰ میلیارد تومان اعتبار ارزش افزوده به شهرداری های استان سمنان در دولت سیزدهم

تخصیص ۹۰۰ میلیارد تومان اعتبار ارزش افزوده به شهرداری های استان سمنان در دولت سیزدهم

ایسنا/سمنان استاندار سمنان گفت: در دولت سیزدهم تاکنون بالغ بر ۹۰۰ میلیارد تومان اعتبار از محل ارزش افزوده به شهرداری های استان اختصاص یافت که شهرداری های شهرستان دامغان نیز از این مهم بهره مند شدند.

سید محمدرضا هاشمی، چهارم شهریور در سفر به دامغان و در جمع مردم اظهار کرد: تعداد ۱۲۶ پروژه عمرانی و اقتصادی در شهرستان دامغان با اعتباری بالغ بر ۳۸۴ میلیارد تومان در هفته دولت سال جاری به بهره برداری رسید.

وی افزود: در مورد مطالبه بحق مردم دامغان در خصوص بیمارستان دوم این شهر که جزء مصوبات سفر بود، اعتبار در نظر گرفته شده و کلنگ زنی آغاز عملیات اجرایی به زمین زده شد و با تخصیص و جذب اعتبار احداث و تکمیل می شود.

هاشمی ادامه داد: مباحث مرتبط با نهضت ملی مسکن در شهر دامغان یکی دیگر از مطالبات مردم این شهر است که اقدامات پیرامون این مهم در دستور کار است.

استاندار سمنان تصریح کرد: اختصاص و تامین زمین ویژه احداث مساکن طرح نهضت ملی مسکن در شهر دامغان به صورت مجتمع های آپارتمانی انجام شد، اما با توجه به تمایل و درخواست متقاضیان برای ویلاسازی، چرخه واگذاری زمین زمان بر شد، لذا اقدامات در دستور کار قرار داشته و از مرکز پیگیری و با تفویض اختیار به استان، حل خواهد شد.

وی عنوان کرد: استان سمنان در بسیاری از شاخص ها در حوزه های مختلف در سطح کشور رتبه های نخست و برتر را به خود اختصاص داده است که با حل مشکل بحث نهضت ملی مسکن در شهر دامغان این شاخص نیز بهبود خواهد یافت.

هاشمی خاطر نشان کرد: تمامی مدیران کل استان موظف هستند تا با رویکرد و دیدگاه استانی، به تمامی نقاط استان سفر کرده و با نشست چهره به چهره و بازدید میدانی از مشکلات و مسائل مردم گره گشایی کنند.

وی همچنین بیان کرد: از پیگیری های نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه، فرماندار و اعضای شورای شهر در خصوص رسیدگی به امور مرتبط با شهرستان تقدیر و تشکر می کنم.

استاندار سمنان اظهار کرد: دو مطالبه مهم مردم دامغان در خصوص بهداشت و درمان، احداث بیمارستان دوم و همچنین ویلاسازی در حوزه نهضت ملی مسکن به صورت ویژه مد نظر قرار داشته و پیگیری و رسیدگی می شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha