• شنبه / ۱۱ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۰:۴۸
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 1402061107044
  • خبرنگار : 71460

واکنش کولوموانی بعد از انتقال ۹۵ میلیون یورویی به پاریس

واکنش کولوموانی بعد از انتقال ۹۵ میلیون یورویی به پاریس

مهاجم جدید تیم پاری سن ژرمن فرانسه از بازگشت به زادگاهش ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از ساکرنت، باشگاه پاری‌سن‌ژرمن تایید کرد که راندال کولوموانی، مهاجم فرانسوی اینتراخت فرانکفورت را به خدمت گرفته است. پس از هفته‌ها مذاکره، بالاخره سرنوشت یکی از بهترین مهاجمان فوتبال اروپا مشخص شد. به این ترتیب مهاجم فرانسوی با مبلغ ۹۵ میلیون یورو به پاری سن ژرمن پیوست و جانشین نیمار در این تیم شد. 

پس از جدایی لیونل مسی و نیمار در تابستان امسال، پاری سن ژرمن به دنبال جذب مهاجم بود و به همین خاطر کولوموانی را به خدمت گرفت. 

این بازیکن ۲۴ ساله قراردادی ۵ ساله با پاری سن ژرمن امضا کرده است. 

ناصر الخلیفی رئیس پاری سن ژرمن گفت: ما خوشحالیم که از راندال کولو موانی، یک پاریسی و فرانسوی سربلند در شهر و خانه‌اش استقبال می‌کنیم. بسیار سخت کار کردیم تا این انتقال را نهایی کنیم. راندال فوق العاده است و به پروژه ما متعهد است. من بسیار هیجان زده هستم که راندال را در پیراهن پاری سن ژرمن خواهیم دید.

راندال کولو موانی نیز در واکنش به پیوستن به پاری سن ژرمن گفت: بازگشت به جایی که همه چیز از آنجا شروع شد بسیار عالی است! بیش از این نمی‌توانم برای بازی کردن با تیم جدیدم صبر کنم. 

کولوموانی اوایل این هفته از تمرین با آینتراخت خودداری کرد چون به دنبال انتقال به پاری سن ژرمن بود. کولوموانی پس از جدایی از نانت و پیوستن به آینتراخت، فصل گذشته را با ۲۳ گل در ۴۶ بازی به پایان برد.

کولوموانی که در ۹ بازی برای فرانسه یک گل به ثمر رسانده است، همچون تیم ملی فرانسه، در این تیم پاریسی با کیلیان ام‌باپه کار خواهد کرد.

ورود میلان اشکرینیار، مارکو آسنسیو، گونسالو راموس، لی کانگ این، مانوئل اوگارته، چر ندور، عثمان دمبله، لوکاس هرناندس و آرنائو تناس نشان از یک انقلاب در باشگاه پاری سن ژرمن فرانسه می‌دهد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha