۱۴۰۲-۰۶-۲۲ | ۰۹:۵۸
هرگونه استخدام در دستگاه‌های اجرایی صرفا از طریق آزمون

لطیفی در حاشیه جلسه دولت خبر داد

هرگونه استخدام در دستگاه‌های اجرایی صرفا از طریق آزمون

رییس سازمان اداری و استخدامی گفت: هر گونه استخدام در دستگاه‌های اجرایی صرفا از طریق آزمون انجام می‌شود.

به گزارش ایسنا، میثم لطیفی در حاشیه جلسه چهارشنبه هیئت دولت تاکید کرد که هر گونه استخدام در دستگاه‌های اجرایی صرفا از طریق آزمون انجام می‌شود.

انتهای پیام

# سیاسی

آخرین اخبار سیاسی