• چهارشنبه / ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ / ۰۹:۰۸
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402062917892
  • خبرنگار : 50490

برگزاری همایش ملی "بابل شهر دارالمومنین" در ۱۳ مهر امسال

برگزاری همایش ملی "بابل شهر دارالمومنین" در ۱۳ مهر امسال

ایسنا/مازندران فرماندار شهرستان بابل گفت: همایش ملی "بابل شهر دارالمومنین" با حضور مدیران ارشد کشوری در ۱۳ مهرماه برگزار می‌شود.

قاسم عزیززاده گرجی امروز در ششمین جلسه شورای اداری شهرستان بابل با تبریک ماه ربیع‌الاول و میلاد پیامبر اسلام(ص)، اظهارکرد: هفته دفاع مقدس یادآور فرصتی برای اثبات توانمندی اسلام، تداعی کننده شرف و حماسه ملت ایران است.

وی افزود: هفته دفاع مقدس سرمایه معنوی انقلاب است که باید قدردان آن بوده و برای حفظ و ترویج آن اقدامات شایسته صورت گیرد.

فرماندار شهرستان بابل با اشاره به اینکه درخت انقلاب با خون شهدا آبیاری شد، تصریح کرد: ما مدیران مدیون این خون‌ها و رشادت‌ها هستیم، این جایگاه امانتی است که به دست ما سپرده شده باید مسیر و سیره شهدا را ادامه دهیم.

این مسئول راهبرد و نگاه دولت سیزدهم را مردم داری و خدمت صادقانه به مردم دانست و اضافه کرد: محوری‌ترین وظیفه مدیران دستگاه‌های اجرایی رسیدگی به حقوق و خدمت به مردم است.

عزیززاده گرجی، اجرای فعالیت متنوع و جذاب در هفته دفاع مقدس، فراهم کردن شرایط مناسب برای دسترسی معلولان، همکاری با دستگاه آموزش و پرورش در آستانه بازگشایی مدارس و مراکز آموزشی را از مصوبات قابل اجرا در شورای اداری برشمرد.

وی مبارزه با فساد را شعار دولت سیزدهم یاد کرد و گفت: مبادا مدیرانی که در خط مقدم مبارزه با فساد هستند خود شائبه داشته باشند که خسارت جبران ناپذیر به همراه دارد. در صورت مشاهده بدون هیچ ملاحظه‌ای به استان معرفی و با فرد خاطی برخورد جدی صورت می‌گیرد.

وی بر لزوم حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی در روز سه شنبه زمان ملاقات عمومی اشاره کرد و یادآور شد: هیچ مدیری حق ندارد روز ملاقات عمومی اداره را ترک کند؛ بدون هماهنگی به ماموریت یا مرخصی برود؛ این مردم از جاهای دور برای رفع مشکل خود مراجعه می کنند شایسته نیست بدون حضور مدیر مواجه شوند.

وی از تشکیل و اعزام تیم بازرسی مستمر به ادارات برای بررسی وضعیت در حوزه‌های مختلف خبر داد و تصریح کرد: ادارات همکاری لازم را با این تیم اعزامی داشته باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha