• یکشنبه / ۷ آبان ۱۴۰۲ / ۱۳:۳۳
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1402080704946
  • منبع : نمایندگی سمنان

امام جمعه دامغان

ساخت‌ مسکن ویلایی با مبانی دینی ما همخوانی دارد

ساخت‌ مسکن ویلایی با مبانی دینی ما همخوانی دارد

ایسنا/سمنان امام جمعه دامغان معتقد است که ساخت‌ مسکن ویلایی علاوه بر همخوانی با مبانی دینی، استقلال خانواده‌ها را نیز تقویت می‌کند.

حجت الاسلام و المسلمین رستمیان، ۷ آبان ماه در آئین عملیات اجرایی آماده سازی اراضی و ساخت یک هزار و ۷۴ واحد نهضت ملی مسکن دامغان اظهار کرد: خوشبختانه پیگیری های تمامی دست اندرکاران بویژه پیگیری و تلاشهای مسوولان برای تامین زمین و ایجاد زیرساخت های لازم برای واحدهای مسکونی ویلایی به ثمر نشسته است.

وی بر لزوم توجه بیشتر به ساخت واحدهای مسکونی ویلایی تاکید و تصریح کرد: اینکه بحث ویلاسازی در شهر دامغان به عنوان اولین شهر در استان سمنان رقم‌ خورده است، جای تقدیر و تشکر دارد.

سردار علی اکبرعلیزاده، نماینده مردم شهرستان دامغان در مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین گفت: برای آغاز عملیات اجرایی احداث مسکن ویلایی در دامغان، در عرض ۲ ماه ۵ مرتبه با وزیر راه و شهرسازی و دو مرتبه با معاونت این وزارتخانه نشست های تخصصی برگزار شد.

وی افزود: اصلی ترین‌ پشتیبان‌ ما در بحث تامین زمین‌ مسکن‌ ملی و آغاز عملیات اجرایی احداث مسکن ویلایی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان دامغان، استاندار سمنان بودند که به عنوان مدیریت ارشد اجرایی استان به صورت ویژه و مستمر این امر را از مرکز پیگیری کردند.

وی با اشاره به تحقق توسعه در دامغان مدعی شد: رشد صنعتی دامغان ۳۳ درصد است که می توان گفت بالاترین رشد صنعتی در سطح کشور است.

نماینده مردم شهرستان دامغان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: علاوه بر این رشد اقتصادی در دامغان نیز امروز با اقدامات صورت‌ گرفته به ۱۶درصد رسیده است.

وی با بیان اینکه فضای مجازی دامغان نیز به صورت منسجم، خوب، عاقل و در جهت‌ منافع مردم و مطالبه گری در این حوزه گام برداشتند که جای تقدیر دارد اظهار امیدواری کرد: با مساعی و همراهی تمامی دست‌اندرکاران امر،کام‌ مردم دامغان با خانه دار شدند هرچه زودتر شیرین شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha