• سه‌شنبه / ۹ آبان ۱۴۰۲ / ۱۳:۵۷
  • دسته‌بندی: دفاعی - امنيتی
  • کد خبر: 1402080906552
  • منبع : ستاد کل نیروهای مسلح

تبریک سرلشکر باقری به دهقان و فتاح

تبریک سرلشکر باقری به دهقان و فتاح

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیام های جداگانه به حسین دهقان وپرویز فتاح انتصاب آنها به «ریاست بنیاد مستضعفان» و« رئیس ستاد اجرایی فرمان امام » انتصاب آنها را تبریک گفت.

به گزارش ایسنا، متن پیام سرلشکر باقری به حسین دهقان به این شرح است :

برادر ارجمند جناب آقای دکتر حسین دهقان

با سلام و تحیات؛
حسن اعتماد مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) در انتصاب جنابعالی به سمت "ریاست بنیاد مستضعفان" که بیانگر تعهد، شایستگیها ، توانمندیها و صلاحیت‌های آن برادر عزیز است را صمیمانه تبریک عرض می‌نمایم.
بی‌شک تجارب ارزنده و سوابق مدیریتی جنابعالی در نیروهای مسلح و نهادهای انقلابی، پشتوانه مطمئنی برای نقش‌آفرینی این مجموعه مهم و تأثیرگذار در عرصه توانمندسازی محرومان و مستضعفان و ارتقای ظرفیت‌ها و فرصت‌های ملی در اختیار برای پیشرفت و آبادانی مناطق محروم و عینیت آثار اقتصاد مقاومتی در کشور و همچنین توصیه‌ معظم‌له در بهکارگیری نیروهای جوان و متخصص انقلابی و جهادی در میدانهای مسئولیت است و در این راستا بنیاد تعاون و حوزه آماد و پشتیبانی این ستاد اهتمام لازم در ارتقای همکاری‌ها با جنابعالی را مد نظر قرار خواهند داد.
دوام توفیق جنابعالی در این جایگاه خطیر، تحت عنایات حضرت ولی عصر (عج) و تبعیت از رهنمودها و منویات حکیمانه مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای (مدظله العالی) را از درگاه خدای کریم و نعیم طلب می‌کنم.


همچنین در پیام رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به رویز فتاح آمده است:

برادر ارجمند جناب آقای مهندس سیّد پرویز فتاح

با سلام و تحیات؛
حسن اعتماد مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در انتصاب جناب عالی به سمت " رئیس ستاد اجرایی فرمان امام " که بیانگر تعهد، شایستگی‌ها، توانمندی‌ها و صلاحیت‌های آن برادر عزیز است را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.
بی‌تردید سوابق درخشان در سنگرهای مختلف مدیریتی در دولت، نیروهای مسلح و نهادهای انقلابی پشتوانه مطمئن و راهگشایی برای نقشآفرینی‌های موفق آن برادر عزیز در راستای توصیه‌های معظمله و پیش برندگی این مجموعه پربهره میهن اسلامی و از یادگارهای ارزشمند امام راحل(ره) برای خدمت‌رسانیهای مورد انتظار کشور و رفع محرومیت، توانمندسازی محرومین، سازندگی و تحکیم سلامت مردم است.
توفیق جنابعالی در این جایگاه خطیر تحت عنایات حضرت بقیه الله الاعظم( ارواحنا فداه ) و تبعیت از تدابیر، منویات و رهنمودهای حکیمانه نایب بر حقش مقام عظمای ولایت و رهبری حضرت امام خامنه‌ای( مد ظله العالی ) را از درگاه خدای سبحان طلب می‌کنم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha