• پنجشنبه / ۱۸ آبان ۱۴۰۲ / ۱۲:۱۶
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1402081813231
  • خبرنگار : 50219

امام جمعه مهریز:

مطالعه باید در رئوس فعالیت‌های فرهنگی قرار گیرد

مطالعه باید در رئوس فعالیت‌های فرهنگی قرار گیرد

ایسنا/یزد امام جمعه مهریز تاکید کرد:مطالعه باید در رئوس فعالیت‌های فرهنگی قرار گیرد و سعی شود در تمامی فعالیت‌ها و جشنواره‌های سطح شهر، معرفی کتاب‌های مفید و تهیه بسته‌های فرهنگی اجرا شود.

حجت الاسلام «عبدالرضا محی الدینی»  در آستانه بزرگداشت سی و یکمین دوره بزرگداشت کتاب، کتابخوانی و کتابدار در چهارمین جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان مهریز که در محل فرمانداری برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته کتاب و قدردانی از کتابداران و فعالین حوزه کتابخوانی، بیان کرد: با عنایت به تاکید مقام معظم رهبری، مطالعه باید در رئوس فعالیت‌های فرهنگی قرار بگیرد و سعی شود در تمامی فعالیت‌ها و جشنواره‌های سطح شهر، معرفی کتاب‌های مفید و تهیه بسته‌های فرهنگی اجرا شود.

وی ادامه داد:استفاده از ظرفیت نماز جمعه جهت معرفی کتاب و برگزاری نمایشگاه کتاب استفاده شود.

«مهدی مصدق» معاون سیاسی و امنیتی فرماندار نیز در این جلسه با قدردانی از ارائه طریق و نظرات ارزشمند پیرامون دستور جلسه، تشکیل کارگروه فرهنگی تألیف کتاب مهریز شناسی و کارگروه هنری در زمینه ساخت و طراحی نمودهای فرهنگی شهرستان را لازم دانست.

«سعید قریشی» رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان مهریز در ادامه با اشاره به سی و یکمین دوره بزرگداشت کتاب، کتابخوانی و کتابدار از تاریخ ۲۴ الی ۳۰ آبان ماه از اجرای ۲۰ برنامه کتابخوانی در کتابخانه‌ها و سطح شهر خبر داد و از مسئولان خواست از کتابخانه‌های عمومی بازدید داشته و از امکانات ادارات و نهادهای مختلف شهرستان در خصوص تبلیغات در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی استفاده شود.

«حمید رضا زارع بیدکی» شهردار مهریز در این جلسه با بیان جایگاه و اهمیت کتابخوانی در خصوص تجلیل از کتابداران و نصب بنر معرفی کتاب و نویسندگان بومی در سطح شهر قول مساعد داد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی نهاد کتابخانه‌های عمومی مهریز، «محمد رضا دهقان نیری» رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان از برگزاری نمایشگاه بزرگ کتاب و اهدای کتاب با همکاری اداره کتابخانه‌ها به تعدادی از مدارس شهرستان و نیز تجلیل از کتابداران در هفته کتاب خبر داد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha