• چهارشنبه / ۲۴ آبان ۱۴۰۲ / ۱۵:۳۲
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1402082417967
  • خبرنگار : 71516

قبل از حمله به بیمارستان الشفا

افسر صهیونیست در تهدید مدیر بهداشت غزه: مواظب خودت باش!

افسر صهیونیست در تهدید مدیر بهداشت غزه: مواظب خودت باش!

وزارت بهداشت غزه اعلام کرد که یک افسر صهیونیست دقایقی قبل از یورش نیروهای اشغالگر به مجتمع پزشکی الشفا با مدیر بهداشت نوار غزه تماس گرفت.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری الجزیره، در این تماس منیر البرش، مدیر بهداشت نوار غزه، سعی کرد جزئیات بخش‌های بیمارستان و اینکه هر وجب آن پر از بیماران و غیرنظامیان آواره است را برای تماس گیرنده توضیح دهد. وی هشدار داد که حمله ارتش اشغالگر باعث ایجاد رعب و وحشت در بین بیمارانی می‌شود که به دلیل محاصره مراقبت‌های پزشکی مناسبی دریافت نمی‌کنند.

رئیس بهداشت غزه به افسر صهیونیست اطلاع داد که در صورت حمله نیروهای اشغالگر، با گودال بزرگی در محوطه بیمارستان روبرو خواهند شد که برای دفن ۸۰ پیکر افرادی که در اثر بمباران بیمارستان به شهادت رسیده‌اند یا کودکان و بیمارانی که به دلیل محاصره جان باخته‌اند، ایجاد شده است. حدود ۱۰۰ جسد دیگر هنوز منتظر نوبت دفن هستند.

پس از دقایقی مشاجره و تلاش برای متقاعد کردن تماس گیرنده صهیونیست مبنی بر اینکه بیمارستان یک موسسه پزشکی است که نباید مورد هجوم قرار گیرد، افسر از رئیس بهداشت در مورد محل حضورش در داخل بیمارستان سوال کرد و او را تهدید کرد و گفت: مواظب خودت باش!

مدیر بهداشت غزه پاسخ داد که وی در میان بیماران است، به تهدیدها اهمیتی نمی‌دهد و برای هر چیزی آماده است.

مدیر بهداشت غزه خطاب به افسر صهیونیست تاکید کرد که آنچه برای او اهمیت دارد آسیب نرساندن به غیرنظامیان بیمار و آواره‌ای است که پس از بمباران منازل آنها توسط رژیم صهیونیستی با ادامه تجاوز به نوار غزه در جای جای بیمارستان و حتی اتاق‌های عمل هستند.

نیروهای اشغالگر رژیم صهیونیستی صبح امروز چهارشنبه به مجتمع پزشکی الشفا در غزه که هزاران بیمار، کادر پزشکی و غیرنظامیان در آنجا هستند، یورش بردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha