• جمعه / ۲۶ آبان ۱۴۰۲ / ۱۴:۳۲
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1402082618955
  • خبرنگار : 71516

حزب‌الله لبنان: ۶ مقر رژیم صهیونیستی را هدف قرار دادیم

حزب‌الله لبنان: ۶ مقر رژیم صهیونیستی را هدف قرار دادیم

حزب‌الله لبنان پس از هدف قرار دادن سه نقطه به طور همزمان در بامداد امروز جمعه اعلام کرد که شش مقر متعلق به نیروهای صهیونیست را در مناطق مختلف هدف قرار داده‌است.

به گزارش ایسنا، به نقل از المیادین، حزب‌الله لبنان امروز اعلام کرد که تجمع سربازان رژیم صهیونیستی را در نزدیکی مثلث مرزی الطیحات هدف قرار داد که منجر به تلفاتی در میان سربازان صهیونیست شده‌است.

در بیانیه حزب الله آمده‌است: مبارزان مقاومت اسلامی در ساعت ۱۰:۳۰ تجمع نظامیان رژیم صهیونیستی در نزدیکی مثلث الطیحات، تجمع نظامیان اسرائیلی در نزدیکی سایت المرج و تجمعی در نزدیکی پادگان رمیم را با سلاح‌های مناسب هدف قرار دادند و حملات به نقاط مورد نظر اصابت کردند.

این گروه مقاومت همچنین از حمله موشکی به موضع الضهیره با سلاح‌ مناسب  تحقق اهداف مورد نظر خبر داد. حزب‌الله لبنان همچنین در بیانیه‌ای دیگر اعلام کرد، در حمایت از ملت پایدار غزه و در تایید مقاومت شجاع و شریف آنها مبارزان مقاومت اسلامی ساعت ۱۴ و ۴۰ دقیقه بعد از ظهر مقر نظامی العاصی را با سلاح‌های مناسب و به صورت مستقیم هدف قرار دادند.

این حزب در بیانیه دیگری گفت، در حمایت از ملت غزه و مقاومت فلسطین راس ساعت ۱۵ بعد از ظهر تجمع اشغالگران را در اطراف مقر الراهب با سلاح مناسب و به صورت دقیق هدف قرار داد. مقر نظامی برکه ریشا نیز در حمله‌ای دیگر توسط مقاومت لبنان هدف قرار گرفت.

رسانه‌های عبری گزارش دادند، تعدادی موشک از لبنان به سمت هدفی در شهرک المنار شلیک شد.

خبرنگار الجزیره نیز هدف قرار دادن پایگاه نظامی صهیونیستی المناره در مقابل شهر میس الجبل در جنوب لبنان را تایید کرد.

همچنین خبرگزاری رسمی لبنان اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی حملاتی را به اطراف شهرک‌های الناقوره و علما الشعب و عیتا الشعب و رامیه انجام داد.

به گفته منابع لبنانی، هواپیماهای جاسوسی رژیم صهیونیستی از شب گذشته تا صبح امروز جمعه در آسمان این منطقه پرواز کردند.

ساکنان شهرک‌های مجاور با اراضی اشغالی با تجاوزات روزانه رژیم صهیونیستی مواجه هستند. رژیم صهیونیستی کارگران و کشاورزان را در مزارع مناطق مرزی با لبنان هدف قرار می‌دهد.

ساکنان روستاهای مذکور خواهان کمک‌های پزشکی و دارو برای بیمارانی هستند که در حملات رژیم صهیونیستی هدف قرار گرفته‌اند.

همچنین توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی شهرک الضهیره، میس الجبل، رب ثلاثین، بنی حیان، حولا و اطراف شهرک مرکبا در جنوب لبنان را هدف قرار داد.

ارتش رژیم صهیونیستی همچنین منطقه اللبونه و اطراف شهرک عیترون را هدف قرار داد.

از سوی دیگر رادیو ارتش رژیم صهیونیستی از بستن محورهای جاده‌های اصلی در منطقه الجلیل علیا به دنبال شلیک موشک از لبنان خبر داد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha