• پنجشنبه / ۱۶ آذر ۱۴۰۲ / ۲۲:۴۰
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402091611855
  • خبرنگار : 50617

استاندار مازندران:

روز دانشجو معیار ارزیابی نفرت از حکومت استبدادی و مستکبران عالم است

روز دانشجو معیار ارزیابی نفرت از حکومت استبدادی و مستکبران عالم است

ایسنا/مازندران استاندار مازندران با بیان اینکه دانشجویان زمینه آینده ادب، فرهنگ و علم کشور را رقم می‌زنند، گفت: ۱۶ آذر تبدیل شد به بیان مطالبات دانشجویان و این روز معیار خوبی برای ارزیابی نفرت از حکومت استبدادی و مستکبران عالم است.

سیدمحمود حسینی‌پور امروز در همایش دانشجویان تحت پوشش کمیته امداد ساری با اشاره با اینکه این روز توانایی و نفوذ مخالفان در بین روشنفکران را به روشنی بیان می‌کند، افزود: ۳ تن از دانشجویان در دانشگاه تهران در مقابل استبداد ایستادند و توانستند فریاد عدالت خواهی خود را با خون خود تقدیم جامعه اسلامی کنند.

حسینی پور با اذعان به اینکه پس از سال ۱۳۳۲ تا کنون، خون این ۳ دانشجو حرکت عظیمی را در جوامع فرهیخته ما ایجاد کرد، یادآور شد: دانشجویان ما در این روز تلاش می‌کنند که نگاه بلند مخالفت با استبداد جهانی را در ۱۶ آذر فریاد بزنند.

وی با بیان اینکه اگر امروز جهان شاهد بزرگترین استبداد در غزه است، فریاد مبارزه با این استبداد هم در جهان شنیده می‌شود، افزود: اولین کشوری که در تأسیس این رژیم جعلی نقش آفرینی کرد انگلستان بود.

روز دانشجو معیار ارزیابی نفرت از حکومت استبدادی و مستکبران عالم است

حسینی پور اظهار کرد: امروز در همین کشور و در لندن علی‌رغم اعلام علنی دولت مبنی بر اینکه اگر کسی در دفاع از مردم فلسطین به خیابان بیاید، برابر قانون با او برخورد می شود، نیم میلیون نفر پس از یک روز اعلام دولت در خیابان های لندن تجمع کردند و این موضوع فریاد عدالت خواهی جریان دانشجویی بوده و اگر امروز ما در غزه چنین مقاومتی را می‌بینیم، شهدای خوشنام ما الگوی این مقاومت بودند.

استاندار مازندران با تاکید براینکه ما این عزتی که امروز در جهان اسلام داریم را مدیون و مرهون زحمات شهدا هستیم، بیان کرد: این جبهه عظیم مقاومت را شهدای ما درست کردند و انقلاب اسلامی تبلور مقاومت جهان اسلام شد در شرایطی که استبداد با محوریت آمریکایی‌ها خود را نشان می‌دهد.

حسینی پور با اشاره به اینکه وقتی اکوسیستم سیاسی جهان را بررسی می‌کنیم، جبهه حق از اقلیت بیرون می‌آید، تصریح کرد: اگر در این دنیا بخواهیم حکومتی را به عنوان جبهه حق معرفی کنیم جز جمهوری اسلامی ایران نخواهد بود.

روز دانشجو معیار ارزیابی نفرت از حکومت استبدادی و مستکبران عالم است

وی سردمدار حق در جهان فعلی را جمهوری اسلامی ایران دانست و ادامه داد: این ادعای تمام آزادگان جهان است.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه شخصیت‌های برجسته جهان اسلام معتقدند که جمهوری اسلامی ایران در دنیا سردمدار است، تصریح کرد: این موضوع ارتباطی با انقلاب اسلامی ندارد و جریان مهدویت که به عنوان تنها الگوی حق طلبی جهانی در اسلام معرفی شد، این جریان سیر تکاملی خود را طی می‌کند.

حسینی پور با عنوان اینکه امروز نقش شما روشنفکران، دانشجویان و اساتید در تبیین جبهه حق بسیار مهم است، یادآور شد: جبهه باطل بزرگترین جنگ سایبری و عملیات مخرب روانی را در طول یک سال گذشته علیه جبهه حق به کار گرفت.

وی با اشاره به اینکه جبهه باطل ۴۴ سال تلاش کرد که ما را در محاصره اقتصادی نگه دارد، افزود: اما جبهه حق رشد کرد و امروز در تکنولوژی های نوین و تمام علوم حرف برای گفتن دارد.

استاندار مازندران اضافه کرد: امروز اگر ما دانشمندانی داریم که در مباحث نانو و هوش مصنوعی تلاش می‌کنند و دنیا را خیره کردند، فارغ التحصیلان انقلاب اسلامی هستند.

این مسئول با اظهار اینکه دشمن در تلاش است تا ناامیدی را در دل مردم ایجاد کند، تصریح کرد: جهاد تبیین یعنی باید به مردم گفته شود که انقلاب اسلامی ایران چه کارهایی انجام داد.

روز دانشجو معیار ارزیابی نفرت از حکومت استبدادی و مستکبران عالم است

نماینده عالی دولت در مازندران با عنوان اینکه در هشت سال قبل از دولت سیزدهم رشد اقتصادی در استان هرساله منفی بود، ذکر کرد: دولت ۲ سال است که کار جهادی را شروع کرد.

این مسئول با اشاره به اینکه جمهوریت نظام باید مسیری را طی می‌کرد که خود مردم بسیاری از جریانات را بشناسند و اسلامیت این نظام باید از ارزش‌های انقلاب اسلامی صیانت می‌کرد، اظهار کرد : در ۲ سال گذشته رشد اقتصادی مازندران به ۴.۱ درصد رسیده و امسال هدف گذاری رشد اقتصادی مازندران ۸ درصد است که به لطف عنایت الهی تحقق خواهد یافت.

وی با اشاره به اینکه در مازندران در ۱۳ سال گذشته نرخ تورم ۳ الی ۴ درصد بالای میانگین نرخ کشور بود، گفت: اکنون نرخ تورم ۲ درصد زیر میانگین نرخ تورم کشور است.

حسینی پور ادامه داد : ۲۲۳ واحد تعطیل شده اقتصادی مازندران در همین ۲ سال راه اندازی شد و رشد بیکاری ما ۸.۸ درصد بود اما اکنون به ۵.۳ درصد رسیده است.

وی افزود: ما در ۱۴ محصول اصلی کشاورزی رتبه اول کشور را داریم ولی در ۲ سال گذشته راه تجارت و تعامل با کشورهای CIS باز شد.

روز دانشجو معیار ارزیابی نفرت از حکومت استبدادی و مستکبران عالم است

حسینی پور با عنوان اینکه با ۴ کشور همسایه دریایی هستیم، اظهار کرد: امروز ۱۲۰ قلم کالای ایرانی که محصولات استان مازندران است در سه فروشگاه زنجیره‌ای روسیه توزیع می‌شود.

استاندار مازندران گفت: در طول این سال‌ها ۲۲ تفاهمنامه با روسیه امضا کردیم و مردم بزرگ‌ترین امید شان این است که بتوانند محصولات کشاورزی را به بهترین شکل ممکن در بازار جهانی به فروش برسانند و این بسترسازی وظیفه دولت است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha