• چهارشنبه / ۲۲ آذر ۱۴۰۲ / ۲۲:۳۳
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1402092216720
  • خبرنگار : 71592

انصارالله: اگر همه ناوگان‌های دنیا هم در دریای سرخ جمع شوند، برای اسرائیل امنیت ایجاد نمی‌کنند

انصارالله: اگر همه ناوگان‌های دنیا هم در دریای سرخ جمع شوند، برای اسرائیل امنیت ایجاد نمی‌کنند

عضو دفتر سیاسی انصارالله یمن اعلام کرد: حتی اگر همه ناوگان‌های دنیا در دریای سرخ جمع شوند باز هم نمی‌توانند امنیت رژیم صهیونیستی را تامین کنند.

به گزارش ایسنا، عبدالملک العجری، عضو دفتر سیاسی انصارالله و عضو هیئت مذاکره کننده صنعا در توییتی نوشت: تنها راه ممانعت از گسترش درگیری به ویژه در دریای سرخ، برقراری آتش‌بس دائمی و لغو محاصره غزه است.

وی در ادامه افزود: «کسانی که تا به حال به چنین باوری نرسیده‌اند باید به خوبی درک کنند که اگر همه ناوگان‌های دنیا در دریای سرخ جمع شوند، نه برای اسرائیل و نه برای کشتی‌های اسرائیلی یا کشتی‌هایی که به سمت اسرائیل می‌روند، امنیت ایجاد نمی‌کنند.»

العجری تاکید کرد: ارتش یمن دست از حمایت نوار غزه نخواهد کشید و تنها راه بازگشت آرامش به دریای سرخ به بازگشت آرامش به غزه مرتبط است.

ارتش یمن در همبستگی با فلسطینی‌هایی که در غزه هدف حملات رژیم صهیونیستی قرار دارند، از کنترل خود بر سواحل غربی یمن از جمله بنادری مانند الحدیده استفاده می‌کند تا حملاتی به کشتی‌های مرتبط با رژیم صهیونیستی انجام دهد. ایالات متحده با عجله در تلاش است تا یک نیروی حفاظت دریایی را سازماندهی کند تا از مسدود شدن شلوغ‌ترین خطوط کشتیرانی جهان که باعث فلج شدن اقتصاد جهانی می‌شود، جلوگیری کند.

نیروهای مسلح یمن پس از موفقیت در اجرای تصمیم خود مبنی بر ممانعت از تردد کشتی‌های صهیونیستی در دو دریای سرخ و عربی، اعلام کردند: تا زمانی که نیاز نوار غزه به غذا و دارو تامین نشود، مانع از عبور کشتی‌ها از هر ملیتی به مقصد اراضی اشغالی خواهند شد و این کشتی‌ها هدف مشروع نیروهای مسلح خواهند بود.

همچنین نیروهای‌ مسلح یمن ۱۰ عملیات نظامی با استفاده از موشک‌های بالستیک و بالدار و پهپاد علیه اهدافی در اراضی اشغالی انجام دادند. این نیروها یک کشتی صهیونیستی را توقیف و دو فروند کشتی را در باب المندب هدف قرار دادند و موفق شدند یک کشتی نروژی را با موشک دریایی مورد هدف قرار دهند که مستقیماً به آن اصابت کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۹-۲۲ ۲۳:۲۹

تمام دشمنان اسلام ومسلمانان ودشمنان مقاومت وحماس تصوّرکنند،اگرهمه متّحدشوندجلوانصارالله کم میآورند،چرا؟ چون انصارالله درساحل است وروی زمین ودشمنانش درمیان دریا وآب ،پس انصارالله هرگزشکست نمیخورد.

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۲۳ ۰۱:۴۳

دنیای عجیبی داریم. فقیرترین کشور عربی، که خودش درگیر سالیان جنگ سنگین بوده و تحریم هست تونسته معادلات و فشار واقعی به صهیونیست ها وارد کنه. دنیا دنیای معادلات جنگل هست، فقط با زبان زور میشه از حق دفاع کرد وگرنه منتظر شورای امنیت و بعد از وقوع حادثه ها دادگاه های بین المللی بودن فایده ای جز ضرر برای ملت های ضعیف نداره. باز هم به غیرت یمنی ها

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۲۴ ۱۰:۳۰

خدا با صابران است زنده باد یمن زنده باد ایران زنده باد عراق زنده باد لبنان و فلسطین و سوریه زنده باد اسلام محمدی (ص)

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۲۴ ۱۰:۳۵

اگه همه ی ملت های مسلمان و مستضعف دنیا مثل ایران عزیزمان و یمن غیرت و شجاعت و صبر داشتند هرگز زیر سلطه استکبار چه غرب و چه شرق نمی رفتند جهاد و صبر و توکل بر خدا کلید معمای مقاومت هستند