• پنجشنبه / ۲۳ آذر ۱۴۰۲ / ۲۰:۲۸
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1402092317207
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

سامره: پرسپولیسی‌ها درباره اشتباه داوری حرف نزنند/ دوران گرفتن امتیاز مفت گذشته است

سامره: پرسپولیسی‌ها درباره اشتباه داوری حرف نزنند/ دوران گرفتن امتیاز مفت گذشته است

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: دوستان عادت به باخت نداشتند ولی از این به بعد تاریخ عوض خواهد شد و نمی‌توانند با فریاد امتیاز بگیرند.

به گزراش ایسنا، علی سامره، مدیر تیم فوتبال استقلال پس از تساوی داربی ۱۰۲ پایتخت، در مجموع بازی را خوب ارزیابی و اظهار کرد: برخی دوستان می‌خواستند خرابش کنند و عادت به باخت نداشتند. این چند سال عادت کردند که امتیاز مفت بگیرند. شانس ما VAR بود وگرنه همچون سالیان گذشته و ۷، ۸ امتیازی که امسال به آنها هدیه کردند به هر دلیل با تمام این مشکلات، بازی بدی نبود. حتی یک جاهایی چهره برتر میدان بودیم.

وی افزود: صحنه پنالتی اول را فکر می‌کنم صد درصد درست بود ولی به حدی فشار گذاشتند که داور تصمیم به ادامه بازی گرفت. امیدوارم مسئولان کشور باز هم با آوردن تجهیزات VAR جلوی امتیازات مفتی که این دوستان عادت کردند هر بازی بگیرند، گرفته شود. من جای آنها بودم خجالت می‌کشیدم که درباره اشتباهات داوری و VAR صحبت کنم.

سرپرست استقلال تاکید کرد: نه تنها من بلکه تمام ایران می‌گویند که پرسپولیس یکی از شلوغ‌ترین نیمکت‌ها را دارد. اینکه بگویند داور تحت تاثیر حرکات نکونام است، فرار رو به جلو است. از داور ایراد گرفتن و صحبت‌ از VAR فرار رو به جلو است. دوستان عادت نداشتند ولی از این به بعد تاریخ عوض خواهد شد و نمی‌توانند با فریاد امتیاز بگیرند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۹-۲۳ ۲۰:۴۰

که توجریان بازی گل میزنه کیه اونی که ده نفره میشد کی بود اونی که براش پنالتی گرفتن کیه

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۲۳ ۲۰:۴۵

همه دیدند که چه کسانی شلوغ بازی روی نیمکت در آوردند.

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۲۳ ۲۰:۴۹

علی سامره آزاد مرد باش . دقیقه ۶۰ حدادی فرد باید کارت قرمز می‌گرفت و اخراج و استقلال۱۰ نفره می‌شدند پنالتی که گرفته شد با فشار بازیکنان بود و این برخورد اصلا نمی‌توانست پنالتی باشه و برخورد فوتبالی بود

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۲۳ ۲۲:۰۰

دمت گرم علی آقا

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۲۴ ۰۲:۱۰

بشین بابا تاکتیک چی بود حمله به داور و به زور پنالتی گرفتن

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۲۴ ۰۱:۲۸

ظاهرا برعکسه شما امتیاز مفت گرفتید آنقدر داور رو تحت فشار گذاشتید که داور مجبور شد برایتان پنالتی بگیره تاکتیک جواد لالیگا هوچی گریه که شما هم سرپرست هوچی گرایی!!!

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۲۵ ۰۰:۲۵

نظر فغانی در مورد دآوری دربی رو بخون