• سه‌شنبه / ۱۲ دی ۱۴۰۲ / ۲۳:۴۲
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1402101208692
  • خبرنگار : 71592

حماس هویت ۲ فرمانده شهید القسّام در حمله صهیونیست‌ها به ضاحیه بیروت را فاش کرد

حماس هویت ۲ فرمانده شهید القسّام در حمله صهیونیست‌ها به ضاحیه بیروت را فاش کرد

جنبش حماس هویت ۲ تن از فرماندهان گردان‌های القسام، شاخه نظامی حماس را که به همراه «صالح العاروری» نائب رئیس دفتر سیاسی این جنبش در حمله رژیم صهیونیستی به ضاحیه بیروت به شهادت رسیدند، فاش کرد.

به گزارش ایسنا، شبکه تلویزیونی الاقصی وابسته به جنبش حماس گزارش داد که دو فرمانده گردان‌های القسام، سمیر فندی و عزام الاقرع در حمله رژیم صهیونیستی به ضاحیه در جنوب بیروت به شهادت رسیدند.

این جنبش تأیید کرد که عزام الاقرع اهل شهر قبلان واقع در جنوب شرقی نابلس و از تبعیدشدگان «مرج الزهور» است.

تبعیدشدگان «مرج الزهور» ۴۱۵ تن از رهبران برجسته جنبش حماس و جهاد اسلامی هستند که در ۱۷ دسامبر ۱۹۹۲ از کرانه باختری و غزه به شهر مرج الزهور در جنوب لبنان تبعید شدند.

حماس ساعاتی پیش از شهادت «صالح العاروری» نائب رئیس دفتر سیاسی این جنبش و تعدادی دیگر از فرماندهان و نظامیان در حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به ضاحیه در جنوب بیروت خبر داده بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۳ ۱۰:۰۸

لطفا این اسراییل درنده خوی جنایتکار را تا لبنان را هم مثل غزه نکرده مهار کنید کشورهای اسلامی وغیر اسلامی باید برجلوی این وحشی را بگیرند ،مگر این صهیونیستهای جنایتکار چکاره ی مردم جهان هستند که اجازه دارند هم سرزمینهای انها را آشغال کنند هم مردم را آواره وبکشند،همه ی کشورها باید تابع قانون باشند

avatar

با سلام و عرض ادب خدمت رهبری عزیزمان و امام امت امام خامنه ای فرمانده کل قوا برادران شهیدم العاروری و دوستان شهید همراه ایشان قسم به خون های پاک و به ناحق ریخته تان تنها چاره نابودی رژیم نامشروع از صحنه روزگار است تا ابد مانند ستارگان در شب در آسمان جبهه مقاومت خواهید درخشید و فرزندانمان به نیکی از شما یاد خواهند کرد ای مردان با غیرت و فداکار التماس دعا