• شنبه / ۳۰ دی ۱۴۰۲ / ۱۰:۰۶
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 1402103020932
  • خبرنگار : 50455

رئیس انجمن صنفی کفش ماشینی قم خبرداد:

لزوم برنامه‌ریزی در حوزه معرفی برندینگ کفش ایران

لزوم برنامه‌ریزی در حوزه معرفی برندینگ کفش ایران

ایسنا/قم رئیس انجمن صنفی کفش ماشینی قم گفت: با اقدامات انجام شده طی سال‌های گذشته هم اینک معرفی کفش ساخت ایران در عرصه بین‌الملل نهادینه شده و از پس باید در حوزه معرفی برندینگ کفش ایران برنامه ریزی شود.

جواد شعبان‌زاده در اختتامیه هفتمین نمایشگاه تخصصی و بین‌المللی کفش قم، بیان کرد: افزون بر ۴۰ هزار فعال تخصصی صنعت کفش از این نمایشگاه بازدید کردند.

وی تصریح کرد: با اقدامات انجام شده طی سال‌های گذشته هم اینک معرفی کفش ساخت ایران در عرصه بین‌الملل نهادینه شده و از پس باید در حوزه معرفی برندینگ کفش ایران برنامه ریزی شود.

رئیس انجمن صنفی کفش ماشینی قم خاطرنشان کرد: طبق افق پنج ساله صنعت کفش کشور صادرات ۸۰۰ میلیون جفت از این محصول برنامه‌ریزی شده است.

شعبان‌زاده تصریح کرد: یکی از اهداف و سیاست‌گذاری های این نمایشگاه اتصال حلقه‌های زنجیره تامین و تولید صنعت کفش و بومی سازی و دانش بنیان صنایع وابسته به کفش بوده است.

وی اظهار کرد: طی سیاست‌گذاری‌های انجام شده صنعت کفش ایران باید طی ۵ سال آینده از رتبه دوازدهم به رتبه هشتم کاهش یابد.

شعبان زاده در پایان عنوان کرد: در قالب این نمایشگاه و با اجرای طرح عیدانه کفش، بیش از ۱۰۰ هزار جفت کفش برای توزیع در بین خانواده‌های نیازمند جمع آوری شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha