• شنبه / ۳۰ دی ۱۴۰۲ / ۱۳:۲۱
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402103021173
  • خبرنگار : 50037

فرماندار شهرستان رزن خبرداد:

افتتاح بیش از ۱۳۱ پروژه در دهه فجر در رزن

افتتاح بیش از ۱۳۱ پروژه در دهه فجر در رزن

ایسنا/همدان فرماندار شهرستان رزن از افتتاح و بهره‌برداری بیش از ۱۳۱ پروژه مختلف در ایام الله دهه مبارک فجر در این شهرستان خبر داد.

علی اصغر غفاری آثار در جلسه ستاد هماهنگی دهه فجر شهرستان رزن، گفت: در دهه فجر امسال، بیش از ۱۳۱ پروژه در سطح شهرستان، با اعتباری افزون بر ۴۰۰ میلیارد تومان در این شهرستان به افتتاح و بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با تاکید بر اجرای برنامه های متنوع در سطح شهرستان در دهه مبارک قجر توسط ادارات ذی ربط افزود: خدمات ارزنده‌ای ادارات مختلف شهرستان در سطح شهر و روستاهای رزن انجام داده اند که تبیین این خدمات توسط این ادارات برای مردم به منظور امیدآفرینی در جامعه ضرورت دارد که در همین رابطه مدیران هر یک از ادارات موظفند برای بیان و تبیین اقدامات خود به همراه مدیر کل خود در روستاهای این شهرستان حضور یافته و این اقدامات را تبیین کنند.

غفاری آثار تصریح کرد:در برنامه های پیش بینی شده برای دهه مبارک فجر در این شهرستان باید به گونه ای باشد که این برنامه ها با تنوع و ایجاد شور و نشاط و روحیه امید آفرینی و نشاط اجتماعی قشر خاکستری جامعه را برای حضور در این برنامه ها ترغیب و تشویق کند.

وی با تاکید بر برگزاری جشن انقلاب در تمامی روستاهای سطح شهرستان در دهه مبارک فجر،خاطر نشان کرد: در دهه مبارک فجر هر یک از ادارات سطح شهرستان برای جامعه هدف خود مانند شهرداری دارای تخفیفات و خدمات ویژه‌ای باشند.

غفاری آثار در ادامه افزود:از ابتدای سال تاکنون به ۲۶۰۰ نفر از متقاضیان در این شهرستان جمعا ۴۶۸ میلیون تومان تسهیلات تکلیفی از جمله تسهیلات اشتغال، ازدواج و فرزندآوری پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۲۶۷ نفر متقاضی تسهیلات تکلیفی نیز در این شهرستان در نوبت پرداخت تسهیلات خود هستند، خاطرنشان کرد: باید تسهیلات این افراد متقاضی تا پایان دهه مبارک فجر پرداخت شود.

فرماندار رزن همچنین با تاکید بر ضرورت تببین خدمات و دستاوردهای انقلاب برای مردم ،یاد آور شد: در حال حاضر در شهرستان رزن کمیته امداد و بهزیستی دارای افراد پشت نوبت به منظور تحت پوشش قرار گرفتن این دو نهاد حمایتی نیستند که این امر نشان از خدمات ارزنده این دونهاد دارد و باید این خدمات آنان برای مردم توسط مدیران و مدیران کل این دو نهاد بازگو شود. 

رسیدگی به حل مشکلات مردم توسط هر یک از ادارات، تاکید بر حضور مدیران کل ادارات در شهرستان در برنامه های دهه فجر شهرستان رزن، ترغیب و تشویق مردم به مشارکت حداکثری در انتخابات و حضور در پای صندوق های رای، استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای تببین دستاوردهای انقلاب و دولت از دیگر مواردی بود که فرماندار رزن در این شهرستان به آن اشاره کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha