۱۴۰۲-۱۱-۰۳ | ۱۳:۲۲
منبع: باشگاه دانشجویان
آموزش جیره نویسی اسب

آموزش جیره نویسی اسب

انجمن علمی علوم دامی دانشگاه فردوسی مشهد با همکاری اتحادیه علوم دامی و صنایع غذایی ایران و نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی خراسان رضوی، کارگاه «آموزش جیره نویسی اسب» را برگزار می‌کند.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، این کارگاه با هدف ارتقای سطح علمی متخصصان و دانشجویان علوم دامی در زمینه تغذیه اسب، ارتقای سطح علمی دامپزشکان و پرورش دهندگان اسب، آشنایی با نرم افزار جیره نویسی اسب و برآورد احتیاجات تغذیه‌ای اسب، دوشنبه ۱۵ بهمن ماه با آموزش سید هادی ابراهیمی _ عضو هیئت علمی علوم دامی دانشگاه فردوسی به صورت مجازی برگزار می‌شود.

«دستگاه گوارش اسب»، «منابع خوراکی علوفه ای تغذیه اسب»،  «منابع خوراکی غیر علوفه ای تغذیه اسب»،  «تغذیه و خوراک دهی به اسب»، «رفتارهای تغذیه‌ای در اسب»،  «تغذیه پروتئین در اسب»، «تغذیه اسب ها در دوران تمرین و مسابقه»، «ریکاوری تغذیه ای در اسب» و «جیره نویسی در اسب با استفاده از نرم افزار آنلاین» از جمله موضوعات آموزشی این دوره هستند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۰۳۷۹۲۴۴۵۳ و شناسه Vahidmr۲۰۰۳@ ارتباط برقرار کنند.

انتهای پیام

# علمی‌ و دانشگاهی

آخرین اخبار علمی‌ و دانشگاهی