• چهارشنبه / ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۱:۰۰
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1402111108046
  • خبرنگار : 71610

یورش صهیونیست‌ها به مناطق مختلف کرانه‌باختری/ مقاومت: پاسخ ترورها را می‌دهیم

یورش صهیونیست‌ها به مناطق مختلف کرانه‌باختری/ مقاومت: پاسخ ترورها را می‌دهیم

منابع رسانه‌ای امروز (چهارشنبه) از یورش شماری از شهرک‌نشینان تندرو و نظامیان صهیونیست به مناطق مختلف کرانه باختری خبر دادند. در همین حال، مقاومت فلسطین در کرانه باختری اعلام کرد پاسخ شهادت سه جوان مبارز فلسطینی در بیمارستان ابن سینا را خواهد داد.

به گزارش ایسنا، با تداوم حملات رژیم صهیونیستی به غزه و بالا گرفتن تنش‌ها در کرانه‌ باختری، شبکه الجزیره گزارش داد گروهی از شهرک‌نشینان تندرو صهیونیست به روستای «سنجل» در شمال شهر رام‌الله در کرانه‌ باختری یورش بردند.

منابع رسانه‌ای فلسطینی نیز گزارش دادند که شهرک‌نشینان به منزل خانواده شهید «جلال شهوان» در روستای «بیتللو» در شمال غربی رام‌الله یورش برده و ساکنان خانه را مورد ضرب و جرح قرار داده و خودروهای آنها را به آتش کشیدند.

یورش صهیونیست‌ها به مناطق مختلف کرانه‌باختری/ مقاومت: پاسخ ترورها را می‌دهیم

ضرب و جرح شهروند فلسطینی توسط شهرک‌نشینان در «بیتللو»

در شمال کرانه باختری نیز هلال احمر فلسطین اعلام کرد یک جوان فلسطینی بامداد امروز بر اثر شلیک گلوله‌های نیروهای اشغالگر هنگام هجوم به شهرک «قفین» در شمال طولکرم زخمی شد. نظامیان صهیونیست به قفین یورش برده و در چندین محله مستقر شده و به اهالی، چند خانه و مسجد شهرک حمله کردند که چند مجروح بر جای گذاشت.

ارتش رژیم صهیونیستی همچنین ساعات اولیه صبح امروز با همراهی یک بولدوزر نظامی و خودروهای نظامی به محله‌های شهر نابلس یورش برد. نیروهای اشغالگر همچنین در میان تیراندازی رزمندگان مقاومت به سمت خودروهای و نظامیان صهیونیست، به اردوگاه «عسکر الجدید» در شرق شهر نابلس یورش بردند.

منابع محلی گزارش دادند که نیروهای اشغالگر اردوگاه را محاصره کرده و تیم‌های تک‌تیرانداز را در چندین نقطه مشرف به آن مستقر کردند. به گفته منابع فلسطینی، این نیروها همچنین به شهر «قلقیله» و شهرک «جبع» در جنوب جنین یورش بردند. طبق این گزارش، نظامیان صهیونیست همچنین با یورش به اردوگاه «قلندیا» در شمال قدس اشغالی، ورودی‌های آن را مسدود کرده و چند جوان فلسطینی را بازداشت کردند.

این یورش‌ها در حالی صورت گرفته که گروه‌های مقاومت در کرانه باختری متعهد به دادن پاسخ به ترور سه جوان فلسطینی در حمله سه‌شنبه صهیونیست‌ها به بیمارستان «ابن سینا» در جنین شدند.

تیپ گردان‌های شهید عزالدین القسام در جنین ضمن تسلیت شهادت این سه جوان مبارز فلسطینی اعلام کرد: جواب خون را با خون می‌دهیم و این جانفشانی‌ها هدر نخواهد رفت.

گردان‌های «القدس» شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی نیز بر ادامه نبرد تا بازپس‌گیری حق و حقوق ملت فلسطین تاکید کرد. سرایا القدس همچنین اعلام کرد که سلاح آن در تمامی میدان‌های نبرد در سرزمین فلسطین آماده است.

جنبش حماس نیز در بیانیه‌ای این ترورها را محکوم کرد. مقاومت حماس این اقدام صهیونیست‌ها را یک جنایت جنگی توصیف کرد.

یورش صهیونیست‌ها به مناطق مختلف کرانه‌باختری/ مقاومت: پاسخ ترورها را می‌دهیم

«باسیل ایمن الغزاوی» و برادرش «محمد ایمن الغزاوی» به همراه «محمد جلامنه» سه شهید بیمارستان ابن سینا

جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز در بیانیه‌ای تاکید کرد: اقدام ارتش دشمن صهیونیستی و یورش به بیمارستان ابن سینا با لباس شخصی و ترور سه جوان در این بیمارستان نقض جدید قوانین بین‌المللی و بشردوستانه و در حد جنایت جنگی است؛ جنایت‌هایی که دشمن عادت به ارتکاب آن دارد.

نیروهای ویژه ارتش رژیم صهیونیستی سه‌شنبه با لباس شخصی با یورش به بیمارستان ابن سینا در جنین در شمال کرانه باختری سه جوان فلسطینی را ترور کردند. به گزارش رسانه‌های فلسطین، این سه شهید از جمله مهم‌ترین فرماندهان گردان‌های القسام و گردان‌های القدس در جنین بودند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha