• جمعه / ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ / ۲۰:۴۵
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1402112014854
  • خبرنگار : 30147

معاون استاندار خراسان رضوی:

توسعه فعالیت‌های نهضت ملی مسکن موجب کاهش مهاجرت از گناباد می‌شود

توسعه فعالیت‌های نهضت ملی مسکن موجب کاهش مهاجرت از گناباد می‌شود

ایسنا/خراسان رضوی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان رضوی گفت: توسعه فعالیت‌های نهضت ملی مسکن موجب کم‌رنگ شدن مهاجرت از شهرستان گناباد خواهد شد.

جواد خدایی ۲۰ بهمن‌ماه در جمع نمازگزاران گناباد افزود: شهرستان گناباد و از جمله شهر گناباد بیشترین نرخ مهاجرت را داشته که مهمترین دلیل آن نبود و کاستی مسکن بوده است که این مهم با واگذاری بیش از ۶۰۰۰ زمین و ساخت مسکن رفع می‌شود.

وی با بیان اینکه با توسعه فعالیت‌های نهضت ملی مسکن شاهد کم رنگ شدن مهاجرت از این شهرستان خواهیم بود، خاطرنشان کرد: در سایه انسجام و همدلی بین مسوولان و دست اندرکاران شاهد اقدامات قابل توجه و توسعه کمی و کیفی در اجرای نهضت ملی مسکن در شهرستان گناباد هستیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان رضوی با اشاره به اینکه گناباد الگوی ساخت مسکن مردمی است، خاطرنشان کرد: انسجام، یکپارچگی، همدلی و پیوستگی و رویکرد مردمی بودن از ویژگی بارز شهرستان گناباد است.

وی با اعلام اینکه گناباد الگوی ساخت مسکن مردمی است، گفت: علیرغم همه کاستی‌ها و مسیر طولانی که داریم، امروز شهرستان گناباد را اگر با ۴۵ سال گذشته مقایسه کنیم روستاها برخوردار از برق و گاز و راه آسفالته هستند.

خدایی با بیان اینکه شهرستان گناباد با روستاهای برخوردار ۱۰۰ درصد خدمات برق، گاز و خدمات زیربنایی را دارد، افزود: در بخش روستایی، گناباد در ساخت مسکن، شهرستان پیشگام استان است.

وی اظهار کرد: الحاق ۴۶۰ هکتار زمین به محدوده شهر گناباد انجام شده است که حاکی از تحول بزرگی در این حوزه بوده و در هر گوشه از گناباد امروزه کارگاه‌های مسکن‌سازی فعال است.

خدایی با اشاره به اینکه امیدواریم جشن خانه‌دار شدن همه مردم و به خصوص جوانان در گناباد را به‌زودی برگزار کنیم، اذعان کرد: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون بیش از ۱۴۱ هزار واحد مسکونی در سطح خراسان رضوی در حال ساخت هستند و تاکنون در گناباد برای بیش از ۷۰۰۰ نفر زمین تأمین شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان رضوی در ادامه با بیان اینکه سالن ورزشی علمدار در گناباد با همت خیرین و خود مردم محقق شده است، گفت: این نشانه مردمی بودن شهرستان گناباد است.

وی در پایان تصریح کرد: در سطح استان همزمان با دهه فجر امسال قریب به ۲۳۷۹ پروژه افتتاح و به بهره‌برداری رسیده که رتبه اول امسال در سطح کشور را دارا است.

آغاز عملیات اجرایی آماده‌سازی سایت ۲۴۰ هکتار نهضت ملی مسکن شهر گناباد، بازدید از مجتمع آموزش عالی، بخش سوختگی بیمارستان علامه بهلول شهرستان، بازدید از واحدهای مسکونی در حال ساخت شهرک بهارستان و سایت ۳۲ هکتاری نهضت ملی مسکن شهر بیدخت از جمله برنامه‌های معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان رضوی در شهرستان گناباد بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha