• چهارشنبه / ۲ اسفند ۱۴۰۲ / ۰۷:۲۱
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1402120200785
  • خبرنگار : 50040

معاون عمرانی استاندار گیلان مطرح کرد

پیشرفت بالای ۹۰ درصدی پروژه آزادراه رودبار - منجیل

پیشرفت بالای ۹۰ درصدی پروژه آزادراه رودبار - منجیل

ایسنا/گیلان معاون عمرانی استاندار گیلان، با اشاره به پیشرفت بالای ۹۰ درصدی پروژه باقیمانده آزادراه قزوین رشت در محدوده رودبار، گفت: آماده افتتاح پروژه آزادراه در محدوده رودبار - منجیل در نیمه اسفندماه سال جاری هستیم.

محسن منصوری، معاون اجرایی رئیس جمهور اول اسفندماه امسال طی اظهاراتی اعلام کرده آخرین پروژه مهم سال جاری که در اسفندماه با حضور رئیس جمهور افتتاح خواهد شد، آزادراه رودبار - منجیل است.

موسی فکور، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان درباره این خبر در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: پروژه باقیمانده آزادراه قزوین - رشت در محدوده منجیل تا رودبار دارای پیشرفت بالای ۹۰ درصدی است.

وی با بیان اینکه ۸.۲ کیلومتر از این مسیر شامل چهار تونل و هشت پل و لاینینگ انجام شده است، افزود: عملیات کف سازی و روشنایی نیز در حال انجام است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان، مجموع اعتبار هزینه شده برای پروژه باقیمانده آزادراه قزوین - رشت را ۲۰۰۰ میلیارد تومان دانست که بخش عمده آن معادل ۱۳۵۰ میلیارد تومان در دولت سیزدهم هزینه شده و تصریح کرد: ۳.۲ کیلومتر آسفالت مسیر نیز انجام شده و پنج کیلومتر باقی مانده نیز به زودی آسفالت خواهد شد.

فکور، با بیان اینکه آماده افتتاح پروژه آزادراه در محدوده رودبار - منجیل در نیمه اسفندماه سال جاری هستیم، خاطرنشان کرد: این پروژه لاین ورودی به استان گیلان است و نقش مهمی در مدیریت ترافیک دارد.

وی با اشاره به ایجاد ترافیک سنگین در محدوده منجیل به رودبار در ایام تعطیلات، گفت: با اتمام این پروژه به نوعی یک لاین مستقل برای ورود به گیلان ایجاد می شود و مانند کمربندی از حاشیه شهر می گذرد لذا دولت سیزدهم برای اتمام آن اهتمام داشته و بخش عمده پروژه طی دو سال گذشته اجرا شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha