«حمیدرضا پیمانجو» در گفت و گو با خبرنگار ایسنا گفت: جاده «یاسوج به چرام» یک جاده فرعی است و پل های محدوده تنگ پیرزال قدیمی هستند.
وی با بیان اینکه این جاده فرعی محدودیت سرعت دارد، افزود: از دی ماه سال قبل تاکنون این گاردریل سه بار به دنبال تصادفات تخریب شد و مجددا نصب شد و آخرین بار در اسفند ماه یک پژو ۴۰۵ مشکی پس از برخورد با گاردریل به پایین پل سقوط کرد، شدت برخورد این خودرو طوری بود که بتن پل را نیز کَند و تخریب کرد.
پیمانجو اظهار کرد: ساعت ۲۰ و ۵۳ دقیقه دوشنبه شب ۱۳ فروردین ماه در تنگ پیرزال یک دستگاه خودرو پراید پس از برخورد با گاردریل پل به دره سقوط کرد که در این تصادف یک کشته و چهار نفر مصدوم برجای گذاشت.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جادهای استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: فعلا برای کوتاه مدت گاردریل نصب نمی کنیم بلکه مانع بتنی ۶۰ سانتیمتری ایجاد خواهیم کرد. البته رانندگان با توجه به محدودیت سرعت در این محدوده باید با سرعت مطمئنه و نه سرعت مجاز رانندگی کنند تا شاهد حوادث ناگوار نباشیم.
پیمانجو در رابطه با راهکار این مشکلات و حوادث رانندگی تاکید کرد: قبل از عید نوروز ۱۴۰۳ رایزنی و مکاتباتی با سازمان راهداری برای اختصاص اعتبار ویژه جهت تعمیر، اصلاح و بازسازی جاده و تعریض پلهای محدوده تنگ پیرزال داشته ایم.
وی ادامه عنوان کرد: این محدوده تنگ پیرزال در حوزه استحفاظی شهرستانهای کهگیلویه و چرام است البته بیشتر در حوزه شهرستان چرام است.
به گزارش ایسنا، دوشنبه شب سیزده فروردین ماه ۱۴۰۳ یک مورد تصادف سقوط خودرو به دره از روی پل در محدوده تنگ پیرزال اتفاق افتاد که به دنبال آن یک تن کشته و چهار نفر مصدوم شدند. این چندمین مورد تصادف به این شکل بوده که در این محدوده رخ داده است.
انتهای پیام
نظرات