• دوشنبه / ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۴:۲۵
  • دسته‌بندی: صنفی،فرهنگی‌ودانشجویی
  • کد خبر: 1403023123102
  • خبرنگار : 71974

سازمان بسیج اساتید کشور:

ملت در آغاز راهی قرار گرفتند که بدون شک اقتدار و سربلندی ایران را در پی خواهد داشت

ملت در آغاز راهی قرار گرفتند که بدون شک اقتدار و سربلندی ایران را در پی خواهد داشت

سازمان بسیج اساتید کشور ضمن تبریک و تسلیت شهادت شهدای خدمت در بیانیه‌ای به ملت شریف ایران اعلام کرد: اطمینان می دهیم با شهادت شهدای خدمت راه خدمت به مردم و محرومان نه تنها بسته نشد بلکه فرزندان ملت را در آغاز راهی قرار داد که بدون شک اقتدار و سربلندی ایران اسلامی و رفاه و رضایت مردم ایران را در پی خواهد داشت.

به گزارش ایسنا، در متن این بیانیه آمده است:

انالله انا الیه راجعون 

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضی نَحبَهُ وَ مِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَ ما بَدَّلوا تَبدیلًا

در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند. (احزاب/2۳)

در روز میلاد مسعود امام هشتم علی ابن موسی الرضا (سلام الله علیه) خادم الرضا، سیدالشهدای خدمت آیت الله دکتر رئیسی، رئیس جمهور محبوب و مردمی در راه خدمت به ملت شریف ایران به ملکوت اعلی پیوست و اجر زحمات شبانه روزی خود را گرفت و در جوار رحمت حق آرام قرار گرفت. 

آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی در مسئولیت‌های مختلفی از دادیاری و بازرسی تا قوه قضائیه و ریاست قوه مجریه قرار گرفت اما بر سر عهدی که با خدا و ملت ایران بسته بود وفادار ماند تا با نمایش الگوی جدیدی از مدیریت جهادی و خدمت صادقانه در گام دوم انقلاب، عنوان «سید محرومان» را در دوره حیات و «سیدالشهدای خدمت» را برای همیشه از آن خود سازد در حالیکه خودش به عنوان «خادم الرضا(ع) افتخار می کرد. 

ملت شریف ایران هم متقابلا با ابراز نگرانی و درخواست‌های عاجزانه از درگاه ایزد منان، مراتب وفاداری و قدردانی خویش نسبت به خادمان خود را بروز داده، شب بسیار سخت و دشواری را به امید خبر سلامت رئیس جمهورشان سپری نمودند. و اینک جهان شاهد خلق حماسه‌های زیبایی از پایبندی، وفاداری و بصیرت مردم شریف ایران در تشکر و سوگواری این عزیز از دست رفته خواهد بود.

سازمان بسیج اساتید کشور ضمن تبریک و تسلیت شهادت شهدای خدمت بویژه ریاست محترم جمهور، امام جمعه و نماینده محترم ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی آیت الله ال هاشم، وزیر بسیجی و محبوب امور خارجه کشور، استاندار جوان و محبوب استان آذربایجان، سردار بسیجی شهید سید مهدی موسوی و سایر شهدای این فاجعه دردناک به پیشگاه امام عصر(عج)، نائب بر حقش امام خامنه‌ای(مدظله العالی)، ملت شریف ایران و خانواده‌های مصیبت زده، به ملت شریف ایران اطمینان می دهیم با شهادت شهدای خدمت راه خدمت به مردم و محرومان نه تنها بسته نشد بلکه فرزندان ملت را در آغاز راهی قرار داد که بدون شک اقتدار و سربلندی ایران اسلامی و رفاه و رضایت مردم ایران را در پی خواهد داشت. ان شاء الله

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha