• دوشنبه / ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۹:۲۴
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1403023122598
  • خبرنگار : 50126

پیام تسلیت مسئولان استان ایلام در پی شهادت رئیس‌جمهور

پیام تسلیت مسئولان استان ایلام در پی شهادت رئیس‌جمهور

ایسنا/ایلام در پی شهادت رئیس‌جمهور، وزیر خارجه و هیات همراه آن‌ها در سانحه سقوط بالگرد، مسئولان مختلف استان ایلام در پیام‌های جداگانه شهادت خادم الرضا، رئیس جمهور حضرت آیت الله رئیسی و هیئت همراه را تسلیت گفتند.

پیام تسلیت نماینده ولی فقیه استان و استاندار ایلام

متن پیام تسلیت حجت‌الاسلام‌والمسلمین الله‌نور کریمی‌تبار و دکتر حسن بهرام‌نیا به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون 
«مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَیٰ نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا»

خبر تلخ و دردناک عروج ملکوتی و شهادت رئیس‌جمهور مردمی، خادم الرضا، خدمتگزار راستین و بی‌ادعا، عالم مجاهد و نستوه حضرت آیت‌الله رئیسی، وزیر امور خارجه، امام‌جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی و جمعی از همراهان، دل همه ملت شریف ایران اسلامی و آزادگان جهان را به درد درآورد.

این مصیبت عظمی حین خدمت‌رسانی رئیس‌جمهور مجاهد و خستگی‌ناپذیر به مردم رخ داد و همگان را در بهت و غم جانکاه از دست دادن خادمان مردم و یاران صدیق انقلاب و رهبری فرو برد.

این مجاهد فی سبیل‌الله در تمامی برهه‌ها یار و یاور انقلاب و رهبری و منشأ خدمات جهادی و بی‌تکلف بودند. واضح است که راه روشن و عزتمند این سید جلیل‌القدر و همراهان مظلومش که همان استقامت در مسیر حریت و آزادگی و خدمت به محرومان و دفاع از آزادگان جهان است، ادامه خواهد یافت.

این مصیبت عظمی را به ساحت مقدس حضرت صاحب‌الزمان(عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف)، مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی)، ملت شریف ایران اسلامی به ویژه مردم ولایت‌مدار استان ایلام تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال می‌خواهیم این عبد صالح خدا و یاران و همراهانش را با اولیاء‌الله محشور گرداند.

پیام تسلیت رئیس دانشگاه ایلام

پیام تسلیت طاهر علی‌محمدی رئیس دانشگاه ایلام به مناسبت شهادت حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم

«منَ الْمُؤْمِنِینَ رِجالٌ صَدَقُوا ما عاهَدُوا اللّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضی نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَ ما بَدَّلُوا تَبْدِیلاً»

انسان‌های که زیست مؤمنانه دارند، در راه خدا جهادگونه تلاش می‌کنند و در خدمت به مردم سر از پا نمی‎‌شناسند، پاداششان شهادت است و باید همچنین باشد.

آیت‌الله دکتر رئیسی، آن انسان مجاهد، خالص، پرتلاش که در خدمت به مردم هرگونه خطری را به جان می‌خرید، در صدر چنین مؤمنینی قراردارد. ایشان به حقیقت شهادت‌گونه زیست و در دامن پر مهر امام رضا علیه‌السلام همراه با یاران خدومش به مولای خود حضرت ابا عبدالله الحسین علیه‌السلام پیوست.

اینجانب به نیابت از همه دانشگاهیان استان ایلام و به ویژه اساتید گرانقدر، کارمندان متعهد و دانشجویان عزیز دانشگاه ایلام، شهادت این مرد بزرگ و خستگی‌ناپذیر و هیئت همراه را به ساحت مقدس حضرت بقیه الاعظم عجل الله تعالی فرجه الشریف، به رهبر معظم و حکیم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (حفظه الله) و به ملت شریف ایران و هم استانی‌های گرامی تسلیت عرض می‌نمایم و برای آن خدمتگزاران صدیق علو درجات و رحمت واسعه الهی و برای خانواده‌ها و بستگان شریف آنان صبر و اجر جزیل خواهانم.

صدور پیام فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام

سردار جمال شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام در طی پیامی شهادت آیت الله رئیسی و همراهان ایشان را تسلیت گفت.

بنا بر گزارش روابط عمومی و تبلیغات سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام متن پیام به شرح ذیل است.

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعونمِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

شهادت رئیس جمهور ساده زیست، متواضع و مردمی؛ خادم الرضا (ع)، حضرت آیت الله دکتر ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان را به محضر حضرت بقیه الله اعظم (ارواحنافداه) و نایب برحق ایشان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و ملت شریف ایران اسلامی تسلیت عرض می‌نمایم.

امروز ملت شریف ایران اسلامی داغدار از دست دادن یک شخصیت متعهد، ولایتمدار و انقلابی است که در راه خدمتگزاری به مردم و محرومان در دور افتاده‌ترین نقاط کشور حضور می‌یافت و از نزدیک پای درد دل آنان می‌نشست.

یقیناً راه روشن خدمت به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با رفتن یک خدمتگزار متوقف نخواهد شد و این شهادت‌ها مسیر رسیدن به قله‌های پیشرفت و ترقی ایران اسلامی را هموارتر خواهد ساخت.

پیام تسلیت دکتر سارا فلاحی نماینده مردم استان ایلام در مجلس شورای اسلامی

در این پیام آمده است: شهادت هشتمین رییس جمهوری اسلامی ایران منادی عدالت اجتماعی و امیدآفرینی، فرمانده راستین جبهه مقاومت علیه استکبار و خادم الرضا، در شب میلاد حضرت ثامن الحجج آقا علی بن موسی الرضا(ع)، جان تمامی ملت ایران و دل های مسلمانان در سراسر جهان را به درد آورد.

‌اینجانب به نمایندگی از کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام و جامعه فرهنگ، هنر و رسانه استان، شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور مردمی و محبوب و دیگر همراهان ایشان را به ساحت مقدس حضرت صاحب‌الزمان (عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف)، مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) و مراجع عظام تقلید، حوزه های علمیه و عموم ملت شریف ایران و استان شهیدپرور ایلام تسلیت و تعزیت گفته و برای شهدای این سانحه غفران الهی و علو درجات از خداوند متعال مسألت می نمایم

پیام تسلیت مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان به مناسبت شهادت رئیس جمهور

در این پیام آمده است: در کمال حزن و اندوه فراوان خبر حادثه غم انگیز شهادت حجت الاسلام و المسلمین سید‍ابراهیم رئیسی، رئیس جمور، حسین امیرعبداللهیان ، وزیر انقلابی امور خارجه، آیت الله سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی؛ دکتر مالک رحمتی، استاندار آذربایجان شرقی و همراهانشان را دریافت کردیم.

هر چند این خبر موجب تاثر و تالم شدید همه دلبستگان به مسیر روشن انقلاب اسلامی شده است، اما بدون شک حلاوت و شیرینی شهادت در راه خدمت به خلق الله، آرزوی یکایک ِ دلدادگان مکتب امام خمینی(ره) است؛ آنچنان که رهبر عزیز و عظیم‌الشان انقلاب اسلامی نیز فرموده‌اند:«صف استوار آرزومندان جهاد و شهادت صفی بلند و بنیانی مرصوص است.

پیام تسلیت مدیرعامل هلال احمر استان ایلام و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان

در این پیام آمده است: خبر تلخ و دردناک عروج ملکوتی و شهادت رئیس‌جمهور مردمی، خادم الرضا، خدمتگزار راستین و بی‌ادعا، عالم مجاهد و نستوه حضرت آیت‌الله رئیسی، وزیر امور خارجه، امام‌جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی و جمعی از همراهان، دل همه ملت شریف ایران اسلامی و آزادگان جهان را به درد درآورد.

این مصیبت عظیمی حین خدمت‌رسانی رئیس‌جمهور مجاهد و خستگی‌ناپذیر به مردم رخ داد و همگان را در بهت و غم جانکاه از دست دادن خادمان مردم و یاران صدیق انقلاب و رهبری فرو برد.

این مجاهد فی سبیل‌الله در تمامی‌برهه‌ها یار و یاور انقلاب و رهبری و منشا خدمات جهادی و بی‌تکلف بودند. واضح است که راه روشن و عزتمند این سید جلیل‌القدر و همراهان مظلومش که همان استقامت در مسیر حریت و آزادگی و خدمت به محرومان و دفاع از آزادگان جهان است ادامه خواهد یافت.

پیام تسلیت مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان ایلام

در این پیام آمده است: با دلی آکنده از تالم و تاثر شهادت آیت الله دکتر سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور انقلابی و خدمتگزار، وزیر امور خارجه، امام جمعه مردمی و ولایتمدار تبریز و استاندار صدیق و خادم آذربایجان شرقی و خلبانان هوانیروز را به ساحت مقدس امام عصر ( عج )، مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، هیات دولت و مجموعه خدمتگزاران کشور، ملت شریف ایران و مردم شهید پرور استان ایلام تسلیت و تعزیت عرض می‌نماییم.

پیام تسلیت سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام

در این پیام آمده است: شهادت هشتمین رییس جمهوری اسلامی ایران منادی عدالت اجتماعی و امیدآفرینی، فرمانده راستین جبهه مقاومت علیه استکبار و خادم الرضا، در شب میلاد حضرت ثامن الحجج آقا علی‌بن موسی‌الرضا(ع)، جان تمامی ملت ایران و دل های مسلمانان در سراسر جهان را به درد آورد. اینجانب به نمایندگی از کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام و جامعه فرهنگ، هنر و رسانه استان، شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور مردمی و محبوب و دیگر همراهان ایشان را به ساحت مقدس حضرت صاحب‌الزمان (عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف)، مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) و مراجع عظام تقلید، حوزه‌های علمیه و عموم ملت شریف ایران و استان شهیدپرور ایلام تسلیت و تعزیت گفته و برای شهدای این سانحه غفران الهی و علو درجات از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

ادامه دارد...

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha