• دوشنبه / ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۲۲:۳۵
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 1403023123442
  • خبرنگار : 71951

امام جمعه پیشوا

فساد ستیزی، صفت برجسته آیت الله رئیسی بود

فساد ستیزی، صفت برجسته آیت الله رئیسی بود

ایسنا/تهران مردم شهرستان پیشوا همزمان و همدل با سراسر ایران اسلامی به مناسبت شهادت رئیس جمهور و همراهان وی به سوگ نشستند.

مردم این شهرستان که از نقاط مختلف شهرستان پیشوا اعم از مساجد، حسینیه‌ها به‌صورت دسته جمعی آمده بودند در حرم جعفربن موسی الکاظم (ع) مراسم عزاداری را برگزار کردند.

حجت الاسلام میرامینی، امام جمعه شهرستان پیشوا شامگاه دوشنبه، ۳۱ اردیبهشت ماه در مراسم گرامی داشت شهادت شهید آیت الله رئیسی، وی را رییس جمهور محبوب، پرتلاش و مردمی جمهوری اسلامی ایران معرفی کرد.

امام جمعه شهرستان پیشوا گفت: حضرت حجت الاسلام رئیسی، رئیس جمهور فقید انقلاب اسلامی با شهادت خود نشان داد که مدل مدیریت جامعه تغییر پیدا کرده است.

وی ادامه داد: مدلی از مدیریت را در سنگر ریاست جمهوری نشان داد که بقیه مدیران در اداره کردن کشور باید از او درس بگیرند.

فساد ستیزی، صفت برجسته آیت الله رئیسی بود

امام جمعه پیشوا ادامه داد: از امروز سنگر مدیران جامعه و بقیه مدیران را با او مقایسه می‌کنیم و باید مدیران خودشان را هم‌تراز با این شهید عالیقدر کنند.

او افزود: امروز حجت الاسلام رئیسی اثرات بزرگی را در جامعه برجای نهاده است که ریشه فسادها، سیاست بازی‌ها و... را از بین برده و در زمانی که همه مردم نامید شده بودند؛ امید را در دل مردم زنده کرد.

امام جمعه شهرستان پیشوا فساد ستیزی را صفت برجسته آیت الله رئیسی عنوان کرد و بیان کرد: با آمدن وی خیال همه راحت شده بود و اعتبار به نظام و دولت برگشت و بزرگترین اثر در نظام انقلاب مدیریتی بود.

وی تصریح کرد: در سه سال خدمت ایشان کارهای میدانی بزرگی انجام شد تراز مدیریت وی اسلامی بود و اخلاص ایشان و تکلیف کار وی یک ویژگی بزرگ بود.

فساد ستیزی، صفت برجسته آیت الله رئیسی بود

حجت الاسلام میرامینی با اشاره به سبک مدیریتی آیت الله رئیسی اظهار کرد: رئیسی یاد داد که مدیریت عرصه ارضای هوای نفسانی نیست و بعضی‌ها مدیر می‌شوند و امکاناتی دستشون می آید و این مدیریت را برای نفس خود انجام می‌دهند. برای برطرف کردن نفسانی خودشان باید فدا شوند تا بتوانند به مردم خدمت صادقانه کنند.

وی افزود: عرصه مدیریت آن است که چه کسی خادم و فداکار مردم است، مدیریت دلسوز، با گذشت وی نشان داد که ویژه خواری در این مدیریت جای ندارد و این شخصیت خودش را وقف نظام و آرمان‌های انقلاب کرد و حیات این بزرگوار برکت و ممات به دنبال داشته است.

امام جمعه پیشوا در پایان گفت: امروز با شهادت حجت الاسلام رئیسی دشمن شاد شدیم ولی مدیران با اقتدا به شهید رئیسی دشمنان را مایوس نمایند و ادامه دادن مسیر وی ما را به هدف نهایی نزدیک خواهد کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha