• چهارشنبه / ۲ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۴:۵۰
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 1403030201207
  • منبع : نمایندگی خراسان جنوبی

رئیس جمهور به خراسان جنوبی سفر می‌کند؛آخرین تیتر، اولین حسرت

رئیس جمهور به خراسان جنوبی سفر می‌کند؛آخرین تیتر، اولین حسرت

ایسنا/خراسان جنوبی ۱۳ شهریور ۱۴۰۲ بود که استاندار خراسان جنوبی از سفر سید ابراهیم رئیسی، همزمان با اربعین حسینی به خراسان جنوبی خبر داد و گفت: فلسفه این سفر، دیدار مردمی است.

جواد قناعت، در گفت‌وگوی ویژه خبری از سفر رئیس جمهور همزمان با اربعین حسینی به استان خراسان جنوبی خبر داد و اظهار کرد: با توجه به درخواست‌های مکرر مردم استان برای دیدار با رئیس‌جمهور مردمی، ایشان هم دنبال فرصتی بودند که به درخواست مکرر مردم مبنی بر این تقاضا پاسخ مثبت بدهند.

و اینک در خرداد ۱۴۰۳ خراسان‌جنوبی‌ها نمی‌دانستند روزی پر از حسرت برای دیدار دوباره با رئیس جمهورشان برسد، روزی که لبخند گرم و صمیمی نماینده خبرگان رهبریشان را نداشته باشند.
هر زمان که از سفر و دستاوردها قلم میزدیم، پر از شوق و دستاورد برای مردم کویر بود از صداقت و دیده شدن در دورترین نقاط مرزی تیتر بود و اما اینروزها....

آن زمان روستائیان و مرزنشینان می‌دانستند اگر حرف یا مشکلی دارند، قطعا به گوش رئیس جمهورشان می‌رسد.

آیت‌الله رئیسی، تکیه گاه و پناهگاه خوبی برای مردم خراسان جنوبی بود و مردم استان خراسان‌جنوبی نسبت به خصوصیات اخلاقی و کاری ایشان کاملاً آگاه هستند.

اینروزها مردم خراسان جنوبی نه تنها رئیس جمهور بلکه نماینده خود در مجلس خبرگان رهبری را از دست داده اند و این عزا برای مردم  استان بسیار سنگین است.

شهید آیت‌الله رئیسی در جریان سفرهایشان به استان خراسان جنوبی، به میان مردم رفته و رو در رو پای حرف دل مردم این منطقه می‌نشستند، از صحبت با روستائیان تا دلجویی از فرزندان شهید، از حل مشکلات معدن‌نشینان تا بررسی موضوعات جاده و کم آبی برای خراسان‌جنوبی.

شهید سید ابراهیم رئیسی در اجتماع بزرگ عزاداران اربعین حسینی بیرجند گفت: «بارها به همکاران و مدیران دولتی و تذکر داده‌ام که بزرگ‌ترین افتخار همه ما این است که خدمتگزار و نوکر مردم هستیم» و اکنون در راه خدمت و برای مردم...

مردم خراسان جنوبی خوب می‌دانند که رئیس جمهورشان در ارتباط با مردم به ویژه مناطق محروم نگاه ویژه داشت و فردا قرار برای دیداری دوباره گذاشتند دیداری که پر از حسرت خواهدبود.

سبکبال بر موجی از مه، به قاف تماشا رسیدند
به صبحِ تشرف به خورشید، به دیدار فردا رسیدند.

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha