• پنجشنبه / ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ / ۲۲:۴۵
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1403031711347
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

جام رسانه‌ای امید استان کهگیلویه و بویراحمد ۲۴ خرداد ماه برگزار می‌شود

جام رسانه‌ای امید استان کهگیلویه و بویراحمد ۲۴ خرداد ماه برگزار می‌شود

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد جام رسانه‌ای امید استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور ۱۵ تیم روز پنجشنبه ۲۴ خرداد ماه در دانشگاه یاسوج برگزار می شود.

مرادعلی پیوند معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد در نشست هماهنگی جام رسانه‌ای امید استان گفت: جام رسانه‌ای امید ظرفیت ارزشمند برای انعکاس خدمات نظام در استان کهگیلویه و بویراحمد است و باید محلی برای انعکاس و معرفی توانمندی‌ها و خدمات و دستاوردها و امید آفرینی باشد.

وی افزود: در دولت سیزدهم اقدامات خوبی انجام شده اما برای اطلاع رسانی آن نقایص و کم کاری هایی وجود دارد و و خدمات آنطور که باید و شاید به مردم اطلاع رسانی نشده اند.

پیوند اظهار کرد: در حالی که دشمن دنبال ایجاد یأس و ناامیدی در بین مردم و نادیده گرفتن خدمات نظام است، امید آفرینی در جامعه و در بین مردم از اهداف برگزاری جام رسانه‌ای امید در استان است.

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد ضمن تشکر از بسیج رسانه برای برگزاری این رویداد فرهنگی تصریح کرد: مدیران استان در این رویداد مقایسه‌ای از قبل و بعد از انقلاب در استان خواهند داشت و گزارشی هم از خدمات دولت سیزدهم ارائه خواهند داد که خبرنگاران رسانه‌ها در قالب‌های مختلف از جمله خبر، کلیپ، موشن‌گرافی، یادداشت، گزارش خبری و سایر بخش‌های انعکاس خواهند داد.

همچنین سرگرد عباس رضایی رئیس بسیج رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در ادامه نشست گفت: تاکنون ۱۵ تیم ۵ نفره برای شرکت در این رویداد نام نویسی کرده‌اند.

وی افزود: جام رسانه امید ۲۴ خرداد ماه با حضور استاندار، فرمانده سپاه فتح و سایر مدیران استانی آغاز و خبرنگاران و فعالان رسانه طی ۱۲ ساعت با هم به رقابت می‌پردازند.

رضایی خاطرنشان کرد: در این رویداد مدیران دستگاه‌ها در ۲۰ دقیقه‌ گزارشی از عملکرد و اقدامات شاخص دستگاه مربوطه خود ارائه می‌دهند و رسانه‌ها هم در قالب‌های مختلف اخبار را منتشر می‌کنند سپس رسانه‌ها می‌توانند تا سه روز به انتشار اخبار از مطالب مطرح شده در جام رسانه امید بپردازند.

رئیس بسیج رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در پایان مهلت سه روزه دستگاه پایشگر بسیج رسانه کشور اقدام به پایش تیم های برتر می‌کند و قبل از فرارسیدن ماه محرم از تیم‌های برتر تجلیل می‌شود.

رضایی بیان کرد: جام رسانه‌ای امید فرصت مناسبی برای تبیین خدمات نظام و همچنین ایجاد امید در میان مردم است.

به گزارش ایسنا در پایان این نشست با حضور مدیران استانی از تندیس جام رسانه امید استان کهگیلویه و بویراحمد رونمایی شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha