• شنبه / ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ / ۰۹:۵۹
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 1403031911892
  • خبرنگار : 71468

پیمان اکبری: والیبالیست‌ها افت شدید روحی و روانی دارند

پیمان اکبری: والیبالیست‌ها افت شدید روحی و روانی دارند

سرمربی تیم ملی والیبال گفت: بزرگ‌ترین کاری که می‌توان انجام داد، بازیکنان را از لحاظ روانی به شرایط نرمال برگردانیم چون افت شدیدی در روح و روان دارند.

 به گزارش ایسنا، تیم ملی والیبال ایران در چهارمین رقابت از هفته دوم لیگ ملت‌ها به مصاف ترکیه رفت که با نتیجه سه بر یک شکست خورد.

پیمان اکبری، سرمربی تیم ملی ایران پس از این دیدار بیان کرد: وقتی نتیجه نگیریم، نمی‌توان گفت بازی خوب بوده است. البته از لحاظ فنی برخی مواقع خوب بودیم. با توجه به شرایطی که داریم و بحرانی که در آن قرار داریم، در حد پنج، شش ساعت زمان داشتیم تا بازیکنان را از لحاظ روانی برگردانیم. بازیکنان مقابل بلغارستان از لحاظ روانی افت کردند و شرایط خوبی نداشتند بنابراین سعی کردیم با آن‌ها صحبت کنیم تا با شرایط بهتری مقابل ترکیه قرار بگیرند.

او افزود: مقابل ترکیه بازی برابر بود و اگر روی امتیازات حساس و مخصوصا توپ‌های برگشتی اشتباه نمی‌کردیم و عملکرد بهتری داشتیم، بازی می‌توانست به گونه دیگری رقم بخورد. 

اکبری با اشاره به شرایط روانی بازیکنان تصریح کرد: درمجموع این بازی هم تمام شد و بزرگ‌ترین کاری که الان می‌توان انجام داد این است که بازیکنان را از لحاظ روانی به شرایط نرمال برگردانیم چون افت شدیدی در روح و روان دارند. طبیعی است وقتی می‌بازی این اتفاق رخ می‌دهد. تلاش می‌کنیم برای هفته آینده بازیکنان را از لحاظ روانی به شرایط ایده‌آل برگردانیم  و عملکرد خوبی در چهار بازی پایانی داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی در مورد برنامه تیم ملی تا آغاز هفته سوم لیگ ملت‌ها گفت: باید به بازیکنان استراحت داده شود تا فکرشان بازتر شود و اردوی چند روزه‌ای در اوزاکا تا قبل از مسابقات هفته بعد  لیگ ملت‌ها داریم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۰ ۱۷:۱۵

خودت چطور آقای مربی از نظر روحی و روانی چطوری خجالت هم چیز خوبی سطح شما بیش از این نیست