• شنبه / ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۰:۱۵
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 1403031911911
  • خبرنگار : 71468

سرمربی ترکیه: نسل جدید والیبال ایران زمان می‌خواهد تا رشد کند

سرمربی ترکیه: نسل جدید والیبال ایران زمان می‌خواهد تا رشد کند

سرمربی تیم ملی والیبال ترکیه، گفت: بازیکنان ایران زمان لازم دارند تا رشد کنند و یقین دارم نسل جدید والیبال ایران پیشرفت خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، تیم ملی والیبال ایران در چهارمین رقابت از هفته دوم لیگ ملت‌ها به مصاف ترکیه رفت که با نتیجه سه بر یک شکست خورد.

سدریک انارد، پس از پیروزی مقابل ایران بیان کرد: این بازی برای ترکیه خیلی مهم بود زیرا بعد از شش شکست متوالی انجام ‌شد. بعد از مسابقه با لهستان صحبت طولانی با بازیکنان داشتم چون در آن بازی تحت فشار بسیار زیادی بازی کردند. زمان زیادی را صرف صحبت کردن در مورد این شرایط صرف کردیم. برای این که بدانیم چه کار می‌توانیم برای بهتر شدن انجام دهیم، بیش‌تر در خصوص ذهنیت و مسائل کلی صحبت کردیم.

او ادامه داد: در مسابقه با ایران عاشق عکس‌العمل بازیکنانم بودم. امروز یک تغییر با کان گوربوز داشتم. این قطر پاسور کارش را به خوبی انجام داد. کل تیم هم در لحظات حساس خیلی خوب بازی کرد. نتیجه ست نخست را واگذار کردیم به این خاطر که نتوانستیم تمرکز خود را در یک سطح حفظ کنیم. تیم ایران دو یا سه امتیاز را پشت سر هم کسب کرد اما بعد از آن ما به بازی برگشتیم. امروز ترکیه عملکرد خیلی خوبی داشت و ریلکس بازی کردیم.

سرمربی تیم ملی والیبال ترکیه درباره عملکرد تیم ایران گفت: ایران خیلی بد نبود. بازیکنان این تیم نسل جدیدی هستند که زمان لازم دارند تا رشد کنند و تیم شوند. بازی کردن در لیگ ملت‌های والیبال مثل لیگ داخلی نیست. شما با تیم‌های برتر دنیا بازی می‌کنید. پس زمان می‌برد و تیم ایران به زمان نیاز دارد تا بازیکنان جوانش کسب تجربه کنند.

او با تاکید بر این‌که ذهنیت بازیکنان خیلی مهم است، گفت: تیم ترکیه هم به همین گونه است. وقتی با آدیس لاگومژیا و کان گوربوز بازی می‌کنید و دیگر بازیکنان جوانی که در ترکیب ترکیه هستند، نیاز دارند تا متوجه شوند که این لیگ ملت‌هاست. پس فقط باید تلاش کنند و به تلاش کردن ادامه دهند. هم‌چنین به پروسه اعتماد داشته باشند حتی با سرعت کم. ایران باید با تمام توان پیش برود اما صبور هم باشد. من یقین دارم که نسل جدید والیبال ایران پیشرفت خواهد کرد.

انارد درباره جو سالن مسابقه هم گفت: امروز جو سالن خوب بود. این برد را با هواداران به اشتراک گذاشتیم. من خیلی از بازی لذت بردم. خیلی برای بازیکنانم خوشحالم. به آن‌ها افتخار می‌کنم چرا که بعد از شش باخت متوالی نیاز به عزم بالایی برای ادامه مسابقات داشتیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۳-۱۹ ۱۰:۲۲

هر کی از راه میرسه نظر میده. همشون هم میگن نسل جوان زمان میخواد. اخه اینا همه سن بالا محسوب میشن در مقابل مثلا بلغارستان و ترکیه و ..

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۱۹ ۱۱:۱۶

بد نشد چهار تای بعدی را هم ببازند راحت بیان واسه خودشان