• شنبه / ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۴:۴۳
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1403031912331
  • منبع : نمایندگی سمنان

استاندار سمنان در جلسه قرارگاه جهاد تبیین:

دستاوردهای نظام به مردم اطلاع‌رسانی شود

دستاوردهای نظام به مردم اطلاع‌رسانی شود

ایسنا/سمنان استاندار سمنان بر ضرورت تشریح خدمات نظام به مردم با هدف زمینه‌سازی برای مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو تاکید کرد.

سید محمدرضا هاشمی امروز (۱۹ خرداد ماه) در جلسه قرارگاه جهاد تبیین که با موضوع مشارکت در انتخابات در دفتر استاندار سمنان برگزار شد، اظهار کرد: باید خدمات ارزنده و دستاوردهای نظام در تمام حوزه‌ها با هدف امیدآفرینی برای مردم تبیین و اطلاع‌رسانی شود. مسئولان گزارش اقدامات صورت‌گرفته در حوزه انتخابات را به‌صورت مدون و جامع تهیه و به دبیرخانه قرارگاه جهاد تبیین ارائه کنند.

وی بیان کرد: ضرورت دارد جلسات قرارگاه جهاد تبیین در شهرستان‌ها مستمر و متناظر با استان برگزار شود. باید تولید محتوا با موضوع خدمات و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ویژه فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی به‌صورت ویژه و خاص مد نظر باشد.

او بر لزوم بیان خدمات نظام و دولت تاکید و اضافه کرد: خدمات و دستاوردهای ارزنده نظام جمهوری اسلامی در استان از دیگر موارد و مولفه‌هایی است که باید در راستای امیدآفرینی و تحقق افزایش مشارکت و جهاد تبیین، از طریق به‌کارگیری روش‌های مطلوب و مدون برای مردم اطلاع رسانی شود.

استاندار سمنان با اشاره به تشکیل قرارگاه تبیین در این استان، گفت: توجه به اطلاع‌رسانی و تبیین و تشریح دستاوردهای نظام، جهاد تبیین و اجرای طرح‌های مشارکتی مانند همیار جمهور در راستای افزایش مشارکت در امر انتخابات پیش رو، از مباحثی است که در دستور کار قرارگاه جهاد تبیین در استان سمنان قرار دارد.

هاشمی در جلسه قرارگاه رصد و ساماندهی امور اتباع استان سمنان، بیان کرد: کنترل، بررسی و رسیدگی به وضعیت اتباع و مهاجران خارجی در استان از جمله مواردی است که باید همواره مدیریت شود.

وی با اشاره به لزوم مقابله با اتباع غیرمجاز از مسئولان خواست تا رصد و جلوگیری از حضور اتباع غیرمجاز در استان و طرد این افراد در صورت حضور، با جدیت در دستور کار باشد.

استاندار سمنان با بیان اینکه ارائه خدمات به اتباع و مهاجران خارجی مجاز به‌صورت مطلوب و مستمر در دستور کار است، افزود: برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌ها و اقدامات فرهنگی مدون و مطلوب در حوزه اتباع و مهاجران خارجی از مواردی است که باید به‌صورت ویژه در دستور کار اداره کل اتباع و مهاجران خارجی استانداری باشد

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha