• یکشنبه / ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ / ۰۷:۲۱
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1403032012642
  • منبع : نمایندگی سمنان

استاندار سمنان تاکید کرد:

لزوم بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت ۲ فرودگاه بین‌المللی سمنان در اربعین امسال

لزوم بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت ۲ فرودگاه بین‌المللی سمنان در اربعین امسال

ایسنا/سمنان استاندار سمنان با اشاره به وجود دو فرودگاه بین المللی در شاهرود و سمنان بر لزوم بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت دو فرودگاه بین المللی این استان در آیین اربعین امسال تاکید کرد.

سیدمحمدرضا هاشمی شامگاه گذشته در دومین جلسه ستاد اربعین استان اظهار کرد: باید در راستای رفاه حال زائران اربعین حسینی، از ظرفیت فرودگاههای استان به بهترین شکل ممکن برای عزیمت به کشور عراق استفاده شود.

وی به مشارکت بالای این استان در راه اندازی موکب ها اشاره و خاطرنشان کرد: به دلیل تقارن اربعین حسینی با فصل گرما لازم است تا در جهت رفاه حال زائرین عزیز سایبان های لازم در محل موکب ها و استراحت گاه پیش بینی، تهیه و آماده استفاده گردد.

استاندار سمنان از آمادگی مسوولان ذی ربط برای نقش آفرینی در این رویداد مهم جهان اسلام اشاره و تصریح کرد: در حوزه تامین مواد غذایی، کالاها و سوخت، خوشبختانه با کمبودی مواجه نیستیم و هماهنگی های لازم نیز تا زمان فرا رسیدن اربعین حسینی انجام خواهد شد.

هاشمی ادامه داد: در سال های گذشته دو موکب رسانه ای فجر و سفید پوشان به بهترین نحو ممکن ارائه خدمات کرده اند که این امر موجب رضایت زائرین شده بود.

وی با اشاره به لزوم همکاری دستگاه ها با ستاد اربعین استان تاکید کرد: تمامی دستگاه های اجرایی استان در حد مقدورات، امکانات خود را در اختیار این ستاد قرار دهند.

استاندار سمنان اظهار کرد: کمیته فرهنگی برای تولید محتوا در فضای مجازی تشکیل و برنامه ها و محتواها تهیه و ارائه شود و با تشکیل کمیته خیرین نیز از ظرفیت این قشر از جامعه استفاده شود.

وی همچنین تاکید کرد: جلسات ستاد اربعین حسینی در حوزه شهرستان ها به صورت منظم برگزار شود تا ان‌شاءالله این مراسم مانند سال‌های اخیر به بهترین شکل ممکن برگزار گردد.

لزوم بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت ۲ فرودگاه بین‌المللی سمنان در اربعین امسال

لزوم بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت ۲ فرودگاه بین‌المللی سمنان در اربعین امسال

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha