۱۴۰۳-۰۴-۰۷ | ۱۵:۳۴
کاپیتان‌های اصفهان به لیگ قهرمانان اروپا رفتند

کاپیتان‌های اصفهان به لیگ قهرمانان اروپا رفتند

اصفهان (ایسنا) - دباغی و عادلی دو کاپیتان تیم فوتبال بانوان سپاهان با پیوستن به تیم پیونیک ارمنستان راهی لیگ قهرمان اروپا شدند.

 هاجر دباغی و فاطمه عادلی، دو بازیکن اصفهانی ملی‌پوش فوتبال بانوان به تیم پیونیک ارمنستان، قهرمان فصل گذشته لیگ ارمنستان که جواز حضور در لیگ قهرمانان فوتبال زنان اروپا را بدست آورده است، پیوستند.

انتقال این بازیکنان به تیم ارمنستانی که تنها مربوط به دوره حضور این در لیگ قهرمانان اروپاست، با توجه به اتمام قرادادهایشان با سپاهان به صورت قرضی نیست.

قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا در میانه تیرماه انجام می‌شود و مسابقات اولیه آن ها در مرداد ماه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام 

آخرین اخبار استان ها