• شنبه / ۷ مهر ۱۴۰۳ / ۱۱:۳۰
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403070704967
  • خبرنگار : 50038

کشف بیش از ۹ کیلوگرم انواع‌ موادمخدر در ملایر

کشف بیش از ۹ کیلوگرم انواع‌ موادمخدر در ملایر

ایسنا/همدان فرمانده انتظامی ملایر از کشف ۹ کیلو و ۵۵۶ گرم انواع موادمخدر و دستگیری ۵۹ نفر توزیع و مصرف کننده موادمخدر در اجرای یازدهمین مرحله طرح "آرامش در شهر" توسط پلیس مبارزه با موادمخدر این شهرستان خبر داد.

سرهنگ احمد ساکی در تشریح این خبر گفت: هم زمان با بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها و در راستای کاهش دغدغه‌های خانواده‌ها از حضور معتادان و فروشندگان مواد مخدر و تشدید اقدامات، پیرامون مراکز آموزشی در حوزه  جمع‌آوری معتادان متجاهر و برخورد با خرده‌فروشان مرحله یازدهم طرح آرامش در شهر به مدت چهار روز توسط پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان اجرا شد.

وی با بیان اینکه در اجرای این طرح تعداد ۲۷ نفر از معتادان متجاهر دستگیر و  به مراکز بازپروری معرفی شدند، اظهارکرد: در این ماموریت تعداد ۲۱ نفر توزیع‌کننده خرد و یک نفر توزیع‌کننده عمده مواد مخدر نیز دستگیر و در مجموع مقدار ۹ کیلو و ۵۵۶ گرم نواع موادمخدر سنتی و صنعتی از متهمان کشف شد.

این مقام مسئول پاکسازی ۱۲ نقطه آلوده به موادمخدر که تعداد  شش نقطه پیرامون مراکز آموزشی بوده است را از دیگر نتایج این طرح دانست و اظهارکرد: مبارزه با مواد مخدر از اولویت‌های فراجا و انتظامی شهرستان بوده و در این مأموریت خطیر با توزیع کنندگان عمده و خرده  فروش مواد مخدر با جدیت و مقتدرانه برخورد می‌شود.

فرمانده انتظامی ملایر همچنین از دستگیری محکوم متواری ۱۱۰ میلیارد ریالی در این شهرستان خبر داد و افزود: در پی محکومیت ۱۱۰ میلیاردی فردی به اتهام فروش مال غیر و متواری و مجهول المکان بودن، دستگیری متهم در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی ملایر، وی خاطرنشان کرد: مأموران با تلاش شبانه‌روزی موثر و با انجام اقدامات فنی و تخصصی پلیسی، سرانجام مخفیگاه متهم را شناسایی و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه وی را دستگیر کردند و متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha