• شنبه / ۷ مهر ۱۴۰۳ / ۲۳:۰۹
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403070705716
  • خبرنگار : 50616

امام جمعه آمل:

 مردم تشنه انتقام هستند، فرصت دادن به رژیم کودک‌کش بس است

 مردم تشنه انتقام هستند، فرصت دادن به رژیم کودک‌کش بس است

ایسنا/مازندران امام جمعه شهرستان آمل با اشاره به اینکه پس از شهادت سردار سلیمانی تاکنون ملت ایران منتظر پاسخ متقابل به جنایت رژیم صهونیستی و آمریکا جنایتکار بودند، گفت: شهادت سیدحسن نصرالله، اوج خباثت رژیم کودک‌کش صهیونیستی بوده و جز انتقام، ملت‌های منطقه را خوشحال نخواهد کرد.

حجت الاسلام ابراهیم یعقوبیان شنبه شب در آیین گرامیداشت شهادت سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله که باحضور فرماندار و مسئولان دستگاه‌های اجرایی وقشرهای مختلف مردم شهرستان آمل درآستان مقدس امامزاده ابراهیم(ع) این شهر برگزار شد، افزود: مردم ما در این مدت خواستار انتقام سخت مسئولان کشوری از رژِیم کودک‌کش اسرائیل هستند.

وی ابراز عقیده کرد: متاسفانه دراین خصوص به نظر من نباید به دشمن غاصب تعلل کرد و بیش از این جای درنگ و فرصت دادن به جنایت‌های بی شرمانه اسرائیل نیست.

امام جمعه آمل با اشاره به تحولات منطقه و به‌ویژه غزه با تاکید بر میدان داری آمریکا برای کشتار بی‌گناهان تصریح کرد: کشتار وحشیانه‌ رژِیم کودک‌کش اسرائیل در غزه، قلب هر انسان دارای فطرت بیدار را به درد می اورد، در این مدت ده‌ها هزار زن، مرد و کودک و جوان کشته شدند.

حجت الاسلام یعقوبیان، با تاکید براینکه سکوت حاکمان کشورهای اسلامی در برابر جنایات رژیم کودک‌کش اسرائیل، خیانت به بشریت است، بیان کرد، استمرار جنایات رژیم اشغالگر قدس خشم جهانیان را برانگیخته و در کشورهای اروپایی حتی خود آمریکا نیز فریاد ملت‌ها را بلند کرده است ولی همچنان مجامع به ظاهر مدافع حقوق بشر، در برابر این نسل‌کشی سکوت اختیار کرده‌اند.

وی اضافه کرد: در شرایطی که مردم سراسر جهان از این جنایات و نسل کشی‌ها بسیار خشمگین هستند، سکوت، سستی و بی‌عملی حکام کشورهای اسلامی در برابر این جنایات قابل قبول نیست و در اصل خیانت به بشریت است.

امام جمعه آمل با اشاره به اینکه، شهادت سیدحسن نصرالله، هرچند باعث ناراحتی همه مردم منطقه به خصوص مردم ایران اسلامی شده است، خاطرنشان کرد: حزب الله امروز به مانند درخت تنومندی شده است که متکی به یک فرد نیست و قطعا با شهادت سیدحسن نصرالله پرچم مقاومت برافراشته‌تر به دست فرمانده قوی‌تری سپرده خواهد شد.

حجت الاسلام یعقوبیان با اشاره به اینکه همه ما درکشورهای اسلامی درقبال جبهه مقاومت مسئولیت داریم، یادآورشد: این مسئولیت را هر کسی به هر شکلی با بیان، قلم، سرمایه و دولت‌ها می‌توانند در کنار و همراه جبهه مقاومت باشند و ادامه دهنده راه این مسیر تا آزادی قدس شریف و نابودی رژیم صهونیستی باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha