• یکشنبه / ۸ مهر ۱۴۰۳ / ۲۲:۱۳
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 1403070806671
  • خبرنگار : 71951

امام جمعه شهرستان ورامین

حزب الله در شهادت سید مقاومت اصالت و صلابت خود را از دست نداد

حزب الله در شهادت سید مقاومت اصالت و صلابت خود را از دست نداد

ایسنا/تهران امام جمعه شهرستان ورامین گفت: حزب الله در شهادت سید مقاومت اصالت و صلابت خود را از دست نداد و در کمترین زمان جانشین سید نصرالله مشخص شد؛ این نشان دهنده قدرت و سازماندهی قوی حزب الله است.

حجت الاسلام مجتبی عزیزی، امام جمعه ورامین در مراسم یادبود سید حسن نصرالله (شامگاه ۸ مهرماه) در مسجد ۱۴ معصوم ورامین گفت: بسیاری از مردم مدعی هستند که همراه رسول خدا هستند اما قرآن کریم بیان می‌کند که دو شاخصه اصلی همراهی رسول خدا یکی دشمنی قاطع با کفار و دوم نرمی و ملاطفت با دوستان است که می‌تواند انسان را جزو یاران رسول خدا قرار دهد.

حجت الاسلام و المسلمین عزیزی ظهور و بروز اشدا علی الکفار را نماد جامعه اسلامی دانست و تصریح کرد: در نظر گرفتن رضایت خدای متعال برای انسان سرنوشتی نیکو در دنیا و آخرت دارد و ما شاهد هستیم که جریان مقاومت لبنان و در راس آن سید حسن نصرالله اشداء علی الکفار و رحماء بینهم را در عصر حاضر به منصه ظهور رساندند و غایت آمال آن‌ها شهادت در راه خدا بوده است.

امام جمعه شهرستان ورامین ادامه داد: بذر تفکر و جریان حزب الله را امام خمینی (ره) و امام موسی صدر در زمین لبنان بنا نهادند، حزب الله جوانه زد، عقیده به حزب الله این جوانه را محکم کرد، این مرحله قبل از حضور سید حسن نصرالله بود؛ وقتی که سید مقاومت آمد، اسرائیل در لبنان حضور دائمی و فعال داشتند، طوفان جریان حزب الله و رویش های آن باعث اخراج اسراییل از لبنان شد.

حجت الاسلام و المسلمین عزیزی قدرت حزب الله را یادآور شد و گفت: حزب الله آنقدر مستحکم است که فعالیت آن پس از شهادت سید حسن نصرالله متوقف نشد، شهادت سید مقاومت برای ما فاجعه است؛ ولی حزب الله در شهادت سید مقاومت اصالت و صلابت خود را از دست نداد؛ بنیان آن تکان نخورد؛ فعالیت آن متوقف نشد؛ در کمترین زمان جانشین سید نصرالله مشخص شد؛ این نشان دهنده قدرت و سازماندهی قوی حزب الله است.

وی گفت: اگر استحکام و قدرت حزب الله ضعیف بود با شهادت دبیر کل آن از پای می‌افتاد ولی با وجود شهادت سید مقاومت و محاصره همه جانبه توسط دشمن تا بن دندان مسلح حیات خود را مقتدرانه ادامه می‌دهد و این استحکام به دیگر اعضاء جبهه مقاومت از جمله یمن، حشد اشعبی، غزه و... سرایت می‌کند و ای کاش ما رویین تن بودن را از حزب الله یاد می‌گرفتیم؛ مسئولین و اقتصاد دانان ما آن را الگوی خود قرار رهند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha