• چهارشنبه / ۱۱ مهر ۱۴۰۳ / ۰۰:۱۷
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 1403071108557
  • خبرنگار : 71489

هلهله‌ شادی دانشجویان و مردم تهران مقابل سفارت انگلستان

هلهله‌ شادی دانشجویان و مردم تهران مقابل سفارت انگلستان

تعدادی از دانشجویان دانشگاه‌های کشور در کنار جمعی از مردم تهران ساعاتی پس از حمله موشکی ایران به رژیم صهیونیستی در پاسخ به جنایات اخیر این رژیم با حضور در مقابل سفارت انگلستان واکنش نشان دادند.

به گزارش ایسنا، شامگاه سه‌شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۳ ساعاتی پس از حمله موشکی جمهوری اسلامی ایران به رژیم صهیونیستی در پاسخ به جنایات اخیر این رژیم، تعدادی از دانشجویان دانشگاه‌های کشور در کنار جمعی از مردم با تجمع مقابل سفارت انگلستان در تهران، ضمن اعلام حمایت از اقدام سپاه پاسداران، نسبت به حمایت انگلستان از جنایات و اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی ابراز انزجار کردند.

افراد حاضر در این تجمع با سردادن «حیدر حیدر»، با در دست داشتم پرچم‌های ایران و حزب‌الله لبنان هلهلهه کنان به حمایت از اقدام مشروع نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در حمله موشکی یه اماکن نظامی در رژیم صهیونسیتی کردند.

جمع حاضر مقابل سفارت انگلستان با سردادن شعارهای «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر انگلیس» نسبت به حمایت‌های انگلستان و کشورهای غربی از اقدامات وحشیانه رژیم صهیونسیتی ابراز انزجار کردند.

«وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد»، «ما لشکر امام، آماده قیامیم» و «نه سازی، نه تسلیم، نبرد با اسرائیل» از دیگر شعارهایی بود که در این تجمع دانشجویی و مردمی سرداده شد.

همچنین در پایان این تجمع بیانیه‌ای به شرح زیر با عنوان «بیانیه بسیج دانشجویی» قرائت شد:

«بسم الله الرحمن الرحیم

فَاسْتَقِمْ کَما أُمِرْتَ وَ مَنْ تابَ مَعَکَ وَ لا تَطْغَوْا إِنَّهُ بِما تَعْمَلُونَ بَصیرٌ.»/
همان‌گونه که به تو فرمان داده‌ایم، بر این دین، پایداری کن. کسانی هم که از شرک، توبه کرده و همراه تو ایمان آورده‌اند باید در این مسیر پایداری کنند. مبادا دست از مقاومت بردارید و طغیان کنید و از بندگی خدا منحرف شوید، که او به کارهای شما بیناست و در صورت عقب‌نشینی، شما را مؤاخذه خواهد کرد.

در این روز و در این ساعات که همه آزادگان جهان شاد و خوشحال از محقق شدن وعده صادق ۲ هستند، شاهد آن هستیم که هیمنه پوشالی و تو خالی رژیم خونخوار صهیونیستی فرو ریخته و بار دیگر جرئت و غیرت سپاهیان ایران اسلامی ما را سرافراز و مردم مظلوم فلسطین و لبنان را خوشحال کرده است‌.

آزادگان جهان، مسلمانان، مردم ایران، مایی که سکوت کشورهای مدعی آزادی و حقوق بشر را در برابر نسل‌کشی این رژیم خونخوار و ترورهای شیطانی‌اش دیدیم، وقت آن است که خود دست به سلاح برده و با همه توان برای نابودی رژیم و خوار و ذلیل تر شدن هرروزه ی آن قدم برداریم. نزدیک است آن روزی که جهان از شر این سگ هار خلاص شود، فلسطین به صاحبان اصلی‌ خود باز گردد و آن روز به امامت رهبر عالیقدر جهان اسلام، حضرت امام خامنه‌ای از آنچه فکرش را می‌کنید نزدیکتر خواهد بود انشاءالله.
 ان‌شاءالله به زودی در قدس حاضر خواهیم شد و در مسجد عزیز الاقصی به نیابت از تمامی شهدای غزه و لبنان و یمن و سوریه و عراق و ایران، و به نیت از حاج قاسم، سید حسن، شهید هنیه و سردار نیلفروشان نماز خواهیم خواند.

ما بدترین قوم جهان را، ظالم‌ترین حکومت جعلی عالم را، کودک‌کش‌ترین و ضدانسان‌ترین و ضدآزادی‌ترین رژیم دنیا را، زده‌ایم، بد هم زده‌ایم! جز ایران، کدام کشور موشک بالستیک و هایپرسونیک به قلب تل‌آویو زده؟
ما به تجاوز و تعدی جنایتکارترین رژیم عالم، پاسخ درخور حماسی داده‌ایم.

نگذارید هیچ حسی جز غرور، حماسه، شکرگزاری، سربلندی، ایمان و توکل به خدای قهار شدیدالقوی در جانتان باشد.
امشب، شب ترس و دلهره نیست، شب حماسه است، شب سربلندی، شب غرور ملی، شب یاد شهدا، شب دست مریزاد! امشب به نگرانی مجال جولان ندهید. گوش تیز کنید. باید صدای دعای خیر مادران فلسطینی و لبنانی و یمنی و سوری و عراقی به گوشتان برسد.»

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha