• چهارشنبه / ۱۱ مهر ۱۴۰۳ / ۱۲:۵۱
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1403071109057
  • خبرنگار : 50534

معاون جهاد دانشگاهی:

مشارکت‌های مردمی در فعالیت‌های آموزشی از محورهای مورد توجه است

مشارکت‌های مردمی در فعالیت‌های آموزشی از محورهای مورد توجه است

ایسنا/زنجان معاون آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی گفت: یکی از فعالیت‌هایی که این نهاد در سال‌های گذشته به آن توجه بیشتری داشته، مشارکت‌های مردمی در فعالیت‌های آموزشی است.

محمدمحسن غفوریان امروز (چهارشنبه، ۱۱ مهر ماه) در پنجاه و یکمین گردهمایی معاونان آموزش و کارآفرینی واحدهای سازمانی جهاد دانشگاهی سراسر کشور که به میزبانی زنجان برگزار شد، با اشاره به محورهای اصلی این گردهمایی، اظهار کرد: مقرر شده است در این گردهمایی ابعاد مشارکت‌ها، مقررات و ضوابط هم‌فکری شود تا مقدمه‌ای برای ارتقای مدل کسب‌ و کار فعالیت‌های آموزشی جهاد دانشگاهی در سال‌های آینده باشد.

وی با اشاره به نظارت بر فعالیت‌ها و کیفیت آموزشی در جهاد دانشگاهی، بیان کرد: با رونمایی از سامانه انتقادها و پیشنهادها در این گردهمایی قطعاً شاهد پیشبرد بهتر اهداف خواهیم بود، چون این سامانه‌ به فعالیت‌های سازمانی جهاد دانشگاهی کمک می‌کند.

معاون آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی با بیان اینکه ابزارهای نظارتی متنوع شده است و باید در این مسیر خود را مجهز به روش‌های نوین کنیم، گفت: باید کارهای‌مان را ارتقا دهیم و سامانه انتقادها و پیشنهادها تلاشی است برای اینکه با مجموعه فراگیران، مدرسان، کارکنان و همه مخاطبان شبکه آموزش ارتباط داشته باشیم تا آنها بتوانند نظرات خود را ارائه دهند.

وی با تأکید بر اینکه جهاد دانشگاهی در حوزه فعالیت‌های اشتغال و کارآفرینی جزو نهادهای پیشرو به‌شمار می‌آید، ادامه داد: جهاد دانشگاهی اولین بار سامانه کاریابی را ایجاد کرد، اما به دلایل مختلفی این سامانه الکترونیکی متوقف‌ شده بود که با بازنویسی و احیای این سامانه براساس نیازهای جدید در این گردهمایی شاهد بهره‌برداری و رونمایی از آن هستیم، چون هدف ما ارائه خدمت جدید به جامعه هدف است که کارجویان و کارفرمایانی هستند.  

معاون آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی با اشاره به همکاری جهاد دانشگاهی هنر برای استاندارد و یکسان شدن، همچنین رسیدن به یک هویت بصری مشترک بر فعالیت‌های تبلیغی و فراهم‌آوری بستری مناسب، بیان کرد: امیدواریم به‌تدریج این فعالیت‌ها گسترش یابد.

او با اشاره به فعالیت سامانه ثبت‌ نام فراگیران (رویش) افزود: تلاش این است‌ که این سامانه توسعه و گسترش یابد و همه خدمات آموزش و جهاد دانشگاهی را در قالب یک سکو (پلتفرم) جامع پوشش دهد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha