• پنجشنبه / ۱۲ مهر ۱۴۰۳ / ۲۰:۰۰
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403071209951
  • خبرنگار : 50616

نخستین همایش ملی «مدارمعلمی» در آمل برگزار شد

نخستین همایش ملی «مدارمعلمی» در آمل برگزار شد

ایسنا/مازندران نخستین همایش ملی مدارمعلمی با هدف بازاندیشی نقش معلم و ارتقای سطح دانش معلمان و دانشجو معلمان در زمینه‌های مختلف علمی و فناوری به میزبانی شهرستان آمل برگزار شد.

در این همایش که به همت مدرسه غیردولتی زندگی، اداره آموزش و پرورش آمل و با همکاری اداره کل آموزش و پرورش مازندران و پژوهشگاه مطالعات وزارت آموزش و پرورش در آمل برگزار شد، بیش از ۸۰۰ معلم، دانشجو و استاد دانشگاه از سراسر کشور شرکت کردند.

مدیر برگزاری نخستین همایش ملی مدارمعلمی گفت، ایده برگزاری این همایش از یک سال قبل مطرح و به اداره کل آموزش و پرورش مازندران و پژوهشگاه مطالعات وزارت آموزش و پرورش ارائه و پس از بررسی وموافقت آن به میزبانی شهرستان آمل برگزار شد.

علی خانزاد با اشاره به حضور پرشور و استقبال خوب معلمان از سراسر کشور و ارسال مقاله به دبیرخانه همایش ملی مدارمعلمی درشهرستان آمل افزود: خوشبختانه هم فراخوان و پیام این همایش به ۱۸۵ شهر از ۳۲ استان کشور ارسال و مقاله‌های علمی و پژوهشی ازمعلمان این شهرها نیز دریافت شد.

وی به محورهای اصلی همایش ملی مدارمعلمی درآمل اشاره کرد وادامه داد: این همایش در سه محور نقش مرجعیت معلم، نقش حرفه‌ای و تخصصی معلم ونقش ومسئولیت اجتماعی معلم برگزار شد.

مدیر برگزاری همایش ملی مدارمعلمی با اشاره به اینکه هدف اصلی این هماش هم بازاندیشی نقش معلم بوده است، به هدف‌های جزئی این همایش هم اشاره و تصریح کرد، فراهم کردن فرصت تبادل نظر و تجربه میان استادان و معلمان ارائه و انتشار نتایج تحقیقات و نوآوری‌های علمی در آموزش و پرورش فراهم ساختن فرصت ارائه مقالات و تجربیات ناظر بر فرایند یاددهی یادگیری برای معلمان و دانشجو معلمان ایجاد فرصت‌های شبکه سازی برای معلمان در زمینه تحقیقات و طرح‌های علمی ازمهمترین هدف‌های این همایش بوده است.

نخستین همایش ملی «مدارمعلمی» در آمل برگزار شد

به گفته خانزاد، فراهم کردن فرصت تبادل نظر درباره چالشهای علم و فناوری و گفتمان سازی، ارتقای سطح دانش آموزشی و پژوهشی ناظر بر مدیریت کلاس درس، زمینه سلامی برای خود آموزی و بالندگی معلمان ارائه راهکارهای استفاده بهینه از نظریه‌های تدریس و یادگیری از دیگرهدف‌های اعلام شده این همایش بوده است.

کد ISC برای همایش ملی مدارمعلمی

وی به اهمیت برگزاری این همایش نیز اشاره کرد و گفت: درتاریخ برگزاری همایش‌های علمی و پژوهشی درمازندران که داری کد ISC  که به عنوان کد معتبر برای همایش‌های علمی وپژوهشی است، دارا بود و این نشان از اهمیت واعتبار نخستین همایش ملی مدارمعلمی در شهرستان آمل بود.

خانزاد ابرازامیدواری کرد: خروجی و مقاله‌های برتر که به عنوان الگوهای موفق تدریس ازسوی برخی ازمعلمان درقالب مقاله‌های برتر ارائه شده بود، مورد استفاده همه معلمان سراسر کشور در راستای پیشرفت فرایند تحصیلی دانش آموزان قرار گیرد.

دراین همایش از صاحبان مقاله‌های برتر با حضور مسئولان تجلیل شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha