• دوشنبه / ۷ آبان ۱۴۰۳ / ۱۰:۰۰
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 1403080704686
  • خبرنگار : 71480

ترقی: جیش‌الظلم با اسرائیل هماهنگ است

ترقی: جیش‌الظلم با اسرائیل هماهنگ است

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه جیش الظلم با اسرائیل هماهنگ است، گفت: تجهیز امکانات فراجا، بستن مرزها، تهیه و اجرای تفاهم‌نامه امنیتی با همسایه‌های شرقی و برخورد با عوامل داخلی این تروریست‌ها باید دنبال شود تا دیگر شاهد تکرار اقدامات تروریستی نباشیم.

حمیدرضا ترقی در گفت‌وگو با ایسنا درباره اقدامات تروریستی گروهک جیش‌الظلم، اظهار کرد: این اقدامات بدون حمایت خارجی انجام نمی‌شود، این گروهک هماهنگ با اسرائیل عمل می‌کند؛ زیرا وقتی اقدامی تروریستی انجام می‌دهند که اسرائیل حمله‌ای علیه کشورمان انجام داده است و در واقع با هم در انجام اقدامات خود هماهنگ هستند. این هماهنگی نشان دهنده این است که آنها زیر نظر سرویس های جاسوسی و اطلاعاتی آمریکا و اسرائیل هستند.

وی ادامه داد: نیروهای امنیتی و نظامی ما تاکنون سعی کرده‌اند پایگاه‌های این گروهک را در آن طرف مرزها مورد هجوم قرار داده و به آنها ضربه بزند با این حال در درجه اول باید نسبت به تجهیز امکانات فراجا و مرزبانی اقدامی جدی انجام شود. بستن مرزهای شرقی باید جدی‌تر دنبال شده و اعتبارات لازم اختصاص پیدا کند. تفاهم‌نامه‌های امنیتی با کشورهای همسایه تهیه و اجرایی شود تا آنها مانع ورود این تروریست‌ها به کشورمان شوند. از سویی آنها برخی عوامل در داخل کشور دارند که بدون همکاری آنها، نمی‌توانند در کشور دست به اقدام تروریستی بزنند بنابراین باید آن عوامل شناسایی و برخورد شود.

این فعال سیاسی خاطرنشان کرد: اغلب مردم منطقه طرفدار اقدامات این گروهک نیستند، اما برخی عوامل که تحت تاثیر اسرائیل و برخی کشورهای منطقه هستند و منافع ملی کشورمان برای آنها اهمیتی ندارد، درباره مسائل کشور به گونه‌ای موضع‌گیری می‌کنند که زمینه بروز و ظهور این گروهک‌ها را فراهم می‌کند.

ترقی در پایان با اشاره به اهمیت آمادگی کامل فراجا و مرزبانی برای غافلگیر نشدن در برابر حملات تروریستی، اظهار کرد: از ورزیده‌ترین و قوی‌ترین نیروها باید در این منطقه استفاده شده و امکانات و ابزار آنها هم باید مجهز باشد. امیدوارم فراجا و دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی به گونه‌ای رفتار کنند که دیگر شاهد تکرار این حوادث که موجب شادی دشمنان و نگرانی خانواده‌های سربازان و نیروهای کادر فراجا می شود، نباشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha