• یکشنبه / ۲۴ فروردین ۱۴۰۴ / ۱۲:۵۲
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1404012412508
  • خبرنگار : 50214

پاسخگویی ۱۱۸ یزد به حدود ۷ میلیون تماس

پاسخگویی ۱۱۸ یزد به حدود ۷ میلیون تماس

ایسنا/یزد مدیر مخابرات منطقه یزد گفت: مرکز تماس ۱۱۸ منطقه یزد در سال گذشته با پاسخگویی به بیش از ۶.۸ میلیون تماس از استان‌های مختلف کشور، بهبود چشمگیری در شاخص‌های کیفی و کمی خدمات خود ثبت کرده است.

محمدرضا زارع ضمن اعلام این خبر افزود: این مرکز در سال ۱۴۰۳ با مدیریت بهینه منابع و اجرای برنامه‌های توسعه ای، به شش میلیون و ۸۹۹ هزار و ۶۸۸ تماس از استان‌ یزد و دیگر استانهای کشور همچون اصفهان، مرکزی، سمنان، کرمانشاه، مازندران، ایلام، گیلان، همدان، هرمزگان و قزوین پاسخ داده است.

وی اظهار کرد: میانگین زمان پاسخگویی به تماس‌ها به ۲۵ ثانیه کاهش یافته که این دستاوردها با وجود فعالیت ۵۵ اپراتور در سال ۱۴۰۳ محقق شده است.

وی افزود: در بخش کیفی نیز شاخص‌هایی مانند «آمادگی برای مکالمه» با امتیاز ۹۵ از ۱۰۰، «اعلام شماره صحیح» با امتیاز ۹۰ از ۱۰۰ و «انجام تعهدات» با امتیاز ۸۷ از ۱۰۰، نشان‌دهنده ارتقای قابل توجه خدمات این مرکز است.

مدیر مخابرات منطقه با اشاره به برنامه‌های آینده، گفت: هدف ما برای سال ۱۴۰۴ افزایش ظرفیت پاسخگویی، کاهش بیشتر زمان انتظار مشتریان و بهره‌گیری از فناوری‌های نوین مانند هوش مصنوعی برای بهبود کیفیت خدمات است.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی مخابرات یزد، زارع همچنین از اجرای طرح‌های آموزشی و انگیزشی برای اپراتورها خبر داد و افزود: با کوچینگ مستمر و تحلیل داده‌های تماس، نقاط ضعف را شناسایی و راهکارهای عملیاتی برای رفع آن‌ها اجرا خواهیم کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha