• جمعه / ۲ خرداد ۱۴۰۴ / ۲۰:۳۷
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1404030200749
  • خبرنگار : 50175

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان خبر داد:

سه مصوبه برای توسعه راه‌های کوهدشت و رومشکان

سه مصوبه برای توسعه راه‌های کوهدشت و رومشکان

ایسنا/لرستان مدیرکل راه و شهرسازی لرستان از سه مصوبه برای پروژه‌های بابازید_پل سیمره، احداث تقاطع همسطح زانوگه و چهارخطه کوهدشت_زانوگه خبر داد.

بهزاد شاکرمی امروز (جمعه، دوم خرداد) در حاشیه بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی از پروژه‌های کوهدشت و پلدختر، اظهار کرد: اولین مصوبه درباره به مناقصه رفتن ۴۰ کیلومتر از جاده بابازید_پل سیمره بود که مصوب شد این ۴۰ کیلومتر در قالب سه قطعه به پیمان برود.

وی خاطرنشان کرد: احداث تقاطع غیر همسطح زانوگه در سفر امروز معاون وزیر راه و شهرسازی به کوهدشت و رومشکان مصوب شد.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان به سومین مصوبه اشاره و بیان کرد: پروژه چهارخطه کوهدشت_زانوگه به طول ۱۷ کیلومتر است که دو کیلومتر آن انجام شده و ده کیلومتر دیگر در حال اجراست و مجوز اخذ قرارداد برای پنج کیلومتر انتهایی نیز توسط معاون وزیر راه و شهرسازی صادر شد.

شاکرمی به مشمول زمان قرارگرفتن پروژه چهارخطه واریانت چنار به علت هزینه‌های بالا اشاره و تصریح کرد: مهم‌ترین مشکل این پروژه بحث تأمین منابع مالی است که علاوه بر مساعدت‌های قبل توسط وزارت راه و شهرسازی و به  خصوص مهندس بازوند، درباره تزریق اعتبارات جدید تصمیم‌گیری شد.

وی عنوان کرد: مقرر شد که طی هفته‌های آتی به همراه نماینده محترم شهرستان کوهدشت و رومشکان و فرمانداران مربوطه در محل وزارتخانه پیگیری تخصیص اعتبارات مصوب شده باشیم.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان به تصمیمات سفر هوشنگ بازوند به پلدختر هم گریزی زد و گفت: اصلی‌ترین چالش و مشکل سد راه پروژه چهارخطه خرم‌آباد_پلدختر عدم منابع مالی است که معاون وزیر راه و شهرسازی قول‌های مساعدی جهت تأمین آن داد.

به گزارش ایسنا و به نقل از اداره‌کل راه و شهرسازی لرستان، شاکرمی خاطرنشان کرد: با تمام توان پیگیری‌های لازم را جهت به سرانجام رساندن هر چه زودتر این پروژه همچون سنوات قبل انجام خواهیم داد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۴-۰۳-۰۳ ۱۰:۳۱

چرا به جاده پل دختر که در سیل ۹۸ نابود شد توجه ای ندارید

avatar
۱۴۰۴-۰۳-۰۳ ۱۳:۱۲

سلام چرا هیچ تو جهی به جاده بین المللی وجاده اصلی پل سیمره تا رومشکان ندارید انگار جاده نیست

avatar
۱۴۰۴-۰۳-۰۳ ۱۲:۴۶

لرستان جاده ایمن متناسب با حجم خودروهای فعلی را ندارد .

avatar
۱۴۰۴-۰۳-۰۳ ۱۵:۴۵

سلام جاده پای استان به گراب بعلت کم عرض بودن واسفالت حدود ۳۰سال پیش باعث تصادف وار بین رفتن جوانان و خانواده های محروم میشود من از نماینده محترم مجلس و نماینده ولی فقیه در شهرستان کوهدشت تقاضای بررسی وعملی کردن این جاده را خواستارم

avatar
۱۴۰۴-۰۳-۰۳ ۱۵:۴۵

لرستان تنها شریان حیاتی مسیر خوزستان به مرکز و شمال و غرب کشوره که متاسفانه از لحاظ جاده ای در وضعیت ضعیفی قرار گرفته و باعث نارضایتی راننده های مسیر و مردم منطقه شده ، مسیر پل سیمره تا پل دختر یکی از سخت‌ترین و شلوغترین مسیر های کشوره .

avatar
۱۴۰۴-۰۳-۰۳ ۱۸:۴۶

کوهدشت که قطب کشاورزی استان است انگار جایگاهی در طرح های باستانی ندارد ،ریل قطار با اینهمه پیچ خم فقط باید مقصدش بروجرد .خرم آباد. پلدختر باشد،ازنا و الیگودرز با بروجرد می گذرد

avatar
۱۴۰۴-۰۳-۰۳ ۲۲:۴۸

چرا هیچ صحبتی از کمربندی کوهدشت نمیشه!