• سه‌شنبه / ۱۷ تیر ۱۴۰۴ / ۱۴:۰۷
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1404041710311
  • منبع : بازار

فعالیت بدون وقفه خدمات برند لوکس خودروهای اکستریم و ارائه بازدید فنی رایگان در سراسر کشور

فعالیت بدون وقفه خدمات برند لوکس خودروهای اکستریم و ارائه بازدید فنی رایگان در سراسر کشور

در راستای حفظ رضایت مشتریان و تداوم ارائه خدمات باکیفیت، برند اکستریم اعلام می‌دارد که علیرغم شرایط جاری کشور، کلیه واحدهای فروش، خدمات پس از فروش، امداد جاده‌ای (SOS) و سایر خدمات پشتیبانی، بدون هیچ‌گونه وقفه و مطابق روال عادی در حال فعالیت هستند.

به گزارش ایسنا به نقل از مدیران خودرو، همچنین فرآیند تحویل خودروهای ثبت‌نامی مشتریان محترم نیز طبق برنامه زمان‌بندی اعلام‌شده قبلی ادامه داشته و با رعایت کامل استانداردهای کیفی انجام می‌پذیرد.

در کنار این اقدامات، برند XTRIM با هدف افزایش سطح اطمینان خاطر و ارتقای تجربه مشتریان، طرح بازدید فنی دوره‌ای رایگان را برای آن دسته از دارندگان خودروهایی که دارای گارانتی فعال هستند، در نظر گرفته است. این طرح از ۱۰ تا ۲۰ تیرماه در تمامی نمایندگی‌های مجاز اکستریم در سراسر کشور قابل اجرا خواهد بود.

مشتریان محترم برای کسب اطلاعات بیشتر، هماهنگی و بهره‌مندی از خدمات، می‌توانند اطلاعات کامل نمایندگی ها و مراکز خدمات پس از فروش به تفکیک هر شهر را از وب سایت رسمی برند اکستریم بخش نمایندگی ها به آدرس زیر دریافت نمایند: www.xtrimcars.com/dealers

فعالیت بدون وقفه خدمات برند لوکس خودروهای اکستریم و ارائه بازدید فنی رایگان در سراسر کشور

تحول در خدمات پس از فروش برند اکستریم در سال گذشته

طی یک سال اخیر، XTRIM  با اجرای مجموعه‌ای از اقدامات برنامه‌ریزی‌شده از جمله کمپین‌های فصلی، به‌روزرسانی زیرساخت‌های دیجیتال و توسعه ابزارهای ارتباط با مشتری موفق به افزایش کیفیت و گستره خدمات پس از فروش خود شده است.

این تحولات نه‌تنها موجب افزایش مراجعات مشتریان در مناسبت‌هایی مانند نوروز شد، بلکه تصویری روشن از تعهد برند نسبت به مشتریان ایجاد کرده است. بررسی بازخوردها در شبکه‌های اجتماعی نیز نشان‌دهنده افزایش رضایتمندی و اعتماد نسبت به این برند نوآور است.

شبکه خدمات پس از فروش گسترده، تخصصی و قابل اتکا

برند XTRIM هم‌اکنون دارای 34 مرکز فعال خدمات در سراسر کشور است؛ مراکزی که با تجهیزات تخصصی، نیروی انسانی آموزش‌دیده و پشتیبانی فنی مناسب، نقش اساسی در حفظ کیفیت خدمات و وفاداری مشتریان ایفا می‌کنند.

افزایش این تعداد و ارتقای امکانات مراکز موجود، از جمله برنامه‌های در حال اجرای برند در مسیر توسعه زیرساخت‌های خدماتی است.

فعالیت بدون وقفه خدمات برند لوکس خودروهای اکستریم و ارائه بازدید فنی رایگان در سراسر کشور


برنامه‌های آتی: کمپین‌های تجربه‌محور و فصلی

در ادامه مسیر، XTRIM اجرای کمپین‌های هدفمند فصلی را با تمرکز بر ارتقای تجربه مشتری، افزایش دسترسی به خدمات و تقویت ارتباط دوسویه با دارندگان خودرو در دستور کار دارد. هدف نهایی از این رویکرد، تثبیت جایگاه XTRIM به‌عنوان برند پیشرو در خدمات پس از فروش لوکس و پاسخ‌گویی مؤثر به نیازهای در حال تغییر بازار ایران است.

راه‌های تماس و هماهنگی خدمات:

فعالیت بدون وقفه خدمات برند لوکس خودروهای اکستریم و ارائه بازدید فنی رایگان در سراسر کشور

تماس با نمایندگی‌های رسمی www.xtrimcars.com/dealers:

صفحه رسمی برند XTRIM در اینستاگرام : @xtrimcar.offcial
باشگاه مشتریان XTRIM در اینستاگرام @xtrimer_club :

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha