۱۴۰۴-۰۴-۱۸ | ۱۱:۳۰
منبع: روابط عمومی تئاتر
فرهاد آییش از ۲۵ تیر ماه روی صحنه است

فرهاد آییش از ۲۵ تیر ماه روی صحنه است

نمایش «گزارشی به آکادمی» با بازی فرهاد آئیش و کارگردانی مائده طهماسبی از ۲۵ تیرماه روی صحنه می‌رود. 

به گزارش ایسنا، این نمایش که متن آن نوشته فرانتس کافکا است، از آثار به یادماندنی و خاطره انگیز این زوج هنری در دهه ۷۰ است.

این اثر نمایشی از تاریخ یاد شده هر شب ساعت ۲۱ در تماشاخانه هما روی صحنه می‌رود و پیش فروش اینترنتی بلیت آن از روز پنجشنبه نوزدهم تیر ماه ساعت ۱۲ در سایت تیوال شروع می‌شود.

دیگر اعضای گروه اجرایی این نمایش به شرح زیر هستند:ابراهیم حقیقی: طراح پوستر، بهمن صنیعی: طراح گریم،مهدی آشنا: عکاس، علی زارعی: مدیر اجرا.

مائده طهماسبی و فرهاد آییش این اثر نمایشی را اولین بار دهه ۷۰ در مجموعه تئاترشهر اجرا کردند که با استقبال تماشاگران تئاتر در آن دوران رو به رو شد.

فرهاد آییش از ۲۵ تیر ماه روی صحنه است

انتهای پیام

 

# فرهنگی و هنری

آخرین اخبار فرهنگی و هنری