• شنبه / ۲۱ تیر ۱۴۰۴ / ۰۹:۲۱
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 1404042112305
  • منبع : شهرداری تهران

معاون هماهنگی و امور مناطق مطرح کرد

پایان نظارت‌های میدانی و ستادی نواحی ۱۲۴گانه تهران/ تقویت نواحی در راستای خدمت بیشتر به شهروندان

پایان نظارت‌های میدانی و ستادی نواحی ۱۲۴گانه تهران/ تقویت نواحی در راستای خدمت بیشتر به شهروندان

معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در سال جاری از نواحی ۱۲۴ گانه شهر تهران بازدید به عمل آورد و در طی این بازدیدها بر ضرورت نقش کلیدی نواحی در کسب رضایت عمومی شهروندان و ارتقاء کیفیت خدمت‌رسانی، انسجام ملی و تقویت سرمایه اجتماعی تأکید کرد.

به گزارش ایسنا، لطف‌الله فروزنده در بازدیدهای میدانی از نواحی مناطق ۲۱ و ۲۲، در آخرین روز از دوره اول نظارت های میدانی و ستادی نواحی ۱۲۴گانه با اشاره به همبستگی و ایستادگی مردم ایران در جنگ ۱۲ روزه اخیر افزود: رویکرد مردم و همچنین اقدامات شما عزیزان در خط مقدم خدمت‌رسانی به شهروندان نشان‌دهنده هویت ملی ماست هویتی که بر پایه استقلال و میهن‌دوستی استوار است و در این بحران بار دیگر بازیابی شد.

معاون هماهنگی و امور مناطق در بازدید از نواحی ۳گانه منطقه ۲۱ با همراهی محسن امیدیان شهردار منطقه، گفت: خدمت‌رسانی پرسنل خدوم مدیریت شهری در نواحی امروز معیار قضاوت شهروندان نسبت به عملکرد شهرداری شده و ما باید این سرمایه اجتماعی ارزشمند را حفظ و تقویت کنیم.

معاون شهردار تهران در ادامه بازدید از نواحی منطقه ۲۲ شهرداری تهران با همراهی محمدجواد خسروی شهردار این منطقه، ضمن اشاره به لزوم نتیجه‌محور بودن اقدامات مدیریت شهری اظهار کرد: اگر مردم از خدمت‌رسانی شهرداری احساس رضایت کردند، آن‌گاه باید به خودمان نمره قبولی بدهیم.

وی افزود: مدیریت واقعی یعنی دستیابی به خروجی مشخص و در همین راستا باید بتوانیم مأموریت‌ها را با اولویت‌بندی، زمان‌بندی، سازماندهی و پیگیری مؤثر به سرانجام برسانیم.

معاون هماهنگی و امور مناطق افزود: با توجه به پایان اولین دور از نظارت های میدانی نواحی ۱۲۴ گانه شهر تهران در یک بازه زمانی کمتر از یک ماه و نظر به ضرورت احصاء موارد و مشکلات در نظارت های ستادی در خصوص ارتقاء ساختاری شهرداران نواحی به پست مدیر ۵ مرتبه ۱۵ احکام صادر شد.

وی ادامه داد: در راستای تقویت کارکنان نواحی فوق‌العاده‌هایی برای این مجموعه خدمت رسان در شهر در نظر گرفته شده که در یک بازه زمانی سه‌ ماهه و با بررسی و ارزیابی عملکرد در چارچوب یک نظام تشویقی مشخص از نیروهای موفق نواحی قدردانی خواهد شد.

بنابر گزارش روابط عمومی معاونت هماهنگی و امور مناطق، فروزنده در پایان تأکید کرد: نحوه تعامل شهرداران نواحی با مردم نقش تعیین‌کننده‌ای در شکل‌گیری اعتماد عمومی دارد و این وظیفه ماست که با روحیه جهادی و نگاه دقیق به نیازهای مردم مسیر خدمت را پرشتاب ادامه دهیم و این مهم از نتایج رویکرد تحول‌گرای دوره ششم مدیریت شهری مبتنی بر شایسته‌سالاری و تقویت بدنه میانی مدیریت شهری است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha