به گزارش ایسنا، محمد علینژاد وینگر فصل گذشته مس رفسنجان که سابقه حضور در آکادمی و بزرگسالان ملوان را دارد با عقد قراردادی یک ساله به ملوان پیوست.
علینژاد پیش از مس سابقه بازی در فولاد خوزستان، سپاهان اصفهان و آلومینیوم اراک را نیز در کارنامه دارد.
انتهای پیام
۱۴۰۴-۰۴-۲۳ | ۱۳:۱۷
منبع:
باشگاه ملوان
