• جمعه / ۲۷ تیر ۱۴۰۴ / ۰۸:۲۴
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 1404042716658
  • خبرنگار : 71368

مدیر عامل تاکسیرانی تهران اعلام کرد

سرانجام پرداخت الکترونیک کرایه در تاکسی‌های تهران/ شناسایی تاکسی‌های غیرفعال پایتخت و ابطال پلاک این تاکسی‌ها

سرانجام پرداخت الکترونیک کرایه در تاکسی‌های تهران/ شناسایی تاکسی‌های غیرفعال پایتخت و ابطال پلاک این تاکسی‌ها

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران در مورد سرانجام پرداخت آنلاین کرایه در تاکسی‌های پایتخت، گفت: با پرداخت الکترونیک، امنیت سفر برای مسافر افزایش می‌یابد، نرخ مصوب رعایت می‌شود و امکان دریافت کرایه اضافی از بین می‌رود، همچنین نظارت بر عملکرد تاکسی و راننده نیز افزایش یافته است.

شادی مالکی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت پروژه پرداخت الکترونیک کرایه در تاکسی‌ها، گفت: پروژه تاکسی بر خط در اسفند ماه سال گذشته راه‌اندازی شد. ما در تهران ۳۰ هزار دستگاه تاکسی خطی داریم و در حال حاضر، بیش از ۲۲ هزار تاکسیران از اپلیکیشن «تاکسی بر خط» استفاده می‌کنند؛  همچنین تا پایان تیرماه تاکسی بر خط برای تاکسی‌های گردشی فعال می‌شود.

وی ادامه داد: امکان پرداخت الکترونیک از طریق اسکن کیوآرکدهای نصب شده در تاکسی ها با استفاده از اپلیکیشن شهرزاد فراهم شده است.

مالکی افزود: با پرداخت الکترونیک، امنیت سفر برای مسافر افزایش می‌یابد، نرخ مصوب رعایت می‌شود و امکان دریافت کرایه اضافی از بین می‌رود. همچنین نظارت بر عملکرد تاکسی و راننده نیز افزایش یافته است.

مدیرعامل تاکسیرانی ادامه داد: در فاز دوم این طرح، تاکسی‌های گردشی نیز تا پایان تیر ماه به تاکسی‌های برخط اضافه خواهند شد و در فاز دوم، امکان درخواست سفر از مبدا دلخواه شهروند (مثل منزل یا محل کار) نیز فراهم خواهد شد. ضمن اینکه علاوه بر اپلیکیشن شهرزاد، اپلیکیشن‌های آپ و تاپ نیز به این سیستم متصل شده‌اند.

شناسایی تاکسی‌های غیرفعال و ابطال پلاک این تاکسی‌ها 

مالکی درباره وضعیت تاکسی‌های غیرفعال در پایتخت نیز گفت: یکی از معضلات ما تاکسی‌هایی هستند که از سهمیه سوخت دولتی استفاده می‌کنند، اما در سطح شهر خدمات ارائه نمی‌دهند. خوشبختانه شناسایی این تاکسی‌ها انجام شده و ۱۰ هزار دستگاه به عرصه خدمت بازگشته‌اند.

وی افزود: در مرحله اول، ۱۸۰۰ دستگاه تاکسی غیرفعال، ابطال شده‌اند و این موضوع یکی از مطالبات جدی رانندگان فعال در سطح شهر بود که توسط سازمان تاکسیرانی به‌ طور جدی پیگیری شد.

سرانجام پرداخت الکترونیک کرایه در تاکسی‌های تهران/ شناسایی تاکسی‌های غیرفعال پایتخت و ابطال پلاک این تاکسی‌ها

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۴-۰۴-۲۸ ۰۲:۱۷

خیلی خوب میشه

avatar
۱۴۰۴-۰۴-۲۸ ۰۵:۲۵

احتمالا خیلی از اینها مال افراد خارج از ایران هست که گاهی میان سر میزنند یه سوار میشن

avatar
۱۴۰۴-۰۴-۲۸ ۰۷:۴۴

نصف بنزین سهمیه تاکسی هارو بدین به اسنپ ببینین با نصف قیمت تاکسی چطور خدمات میدن؟

avatar
۱۴۰۴-۰۴-۳۰ ۱۹:۴۶

راننده تاکسی فقط تنها یک شغل دارد. .و شما رانندها شخصی. چهار شعله که در شهرستان و روستاها خودتان . مسکن و هم زمین کشاورزی ووووو.غیره .طعم به بنزین و شغل ما هم دارید .عجب

avatar
۱۴۰۴-۰۴-۲۸ ۰۸:۳۶

مگه اعلام نشد فعالیت پلاک های هر شهری فقط در شهر خودشون مجاز هست پس چرا هنوز تو اسنپ و تپسی پر از پلاک شهرستان اسنپ به قدری بی پروا شده که دیگه زیر بار قانون هم نمیره

avatar
۱۴۰۴-۰۴-۳۰ ۰۰:۱۳

گرفتن پلاک تهران کاری نداره

avatar
۱۴۰۴-۰۴-۲۸ ۱۲:۵۲

تاکسی فرسوده که راه نمیره چطوری فعال بشه خانم مدیر !!! پول تعویض تاکسی نو هم ندارد

avatar
۱۴۰۴-۰۴-۲۸ ۱۳:۴۲

تاکسی هایی که به.هر لیل نمیتوانند خدمات بدهند سازمان تاکسی هارا بقیمت روز بگیرد جایش سواری بدهد وام جهت اختلاف قیمت بدهد ..مشکل حل میشد...

avatar
۱۴۰۴-۰۴-۲۸ ۱۴:۰۷

قطعات خودرووخودرو وتعمیرات خیلی گران است قطعات گازسوزهم همینطور گران شده برای تست مخزن ومعاینه فنی هم رانندگان بایدبیشتراز۳میلیون تومان هزینه کنند با این مبلغ کرایه پایین جوابگو هزینه گران خودرونیست

avatar
۱۴۰۴-۰۴-۲۸ ۱۴:۱۰

تاکسی ها فرسوده شده با گران شدن خودرو توانایی تعویض ندارندهمچنین با گران شدن قطعات وبی کیفت شدن قطعات توانایی تعمیرهم ندارند

avatar
۱۴۰۴-۰۴-۲۸ ۱۴:۴۹

سلام تعویض تاکسی فرسوده با این وام‌های سنگین و اقساط زیاد آن و هزینه‌های نگهداری زیادی که دارند چگونه میشود کارکرد و خرج زندگی را تأمین کرد

avatar
۱۴۰۴-۰۴-۲۸ ۱۶:۱۶

با سلام خدمت شما مدیر تاکسیرانی شما خودروهای وارداتی را با قیمت کشور سازند بدید دست راننده با سابقه هم می‌تواند قسط را پرداخت کند و هم شهروندان از خودروی با کیفیت عالی استفاده کنن

avatar
۱۴۰۴-۰۴-۲۸ ۱۷:۴۶

بیمه تامین که نداریم .تکمیلی که نداریم .ماشینهای فرسوده مان هم اسقاط نمیشوند.

avatar
۱۴۰۴-۰۴-۲۸ ۱۹:۵۵

باسلام باید عرض کنم با این کرایه ها کسی نمیتونه قسط بده وماشینها هم فرسوده هستن ودایم تو تعمیرگاه وهر چی در میاری خرج خودش میشه م کم آوردیم . وامی هم که بدون ضامن به راننده تاکسی نمیدن چون اصلاً شغل به حساب نمیاد در کنار اینها اون 4تا مسافروپلاک شهرست

avatar
۱۴۰۴-۰۴-۲۸ ۲۰:۱۸

حداقل قیمت یک تاکسی حتی فرسوده صد میلیون تومان هست در بانک ماهانه یک میلیون و هشتصد هزار تومان میشه .سهمیه بنزین دولتی ۲۵۰ لیتر هست تفاوت بنزین ۱۵۰۰تومانه .یعنی میشه ۳۷۵۰۰۰ در ماه.

avatar
۱۴۰۴-۰۴-۲۹ ۰۰:۴۹

اتحادیه همیشه خوابه تاکسی رانی بیا شهرک بهشتی منطقه 4شهرداری ببین چقدر تاکسی سالهاست خوابیده اند وبنزین خودراآزاد می فروشند

avatar
۱۴۰۴-۰۴-۳۰ ۲۳:۲۷

باسلام خدمت شما مدیر تاکسیرانی تاکسی فرسوده با وام سنگین جوردرنمیاد ماشینو موقع فروش گران میفروشید موقع خرید پول لاستیک هم نمیدید ،،بنزین هم که میدیدهمش چقدرمیشه که منت سرراننده میزارید توگرما وسرما تمام سرمایش ی ماشینه ی فکرواقع بینانه بکنید جزتهدید

avatar
۱۴۰۴-۰۴-۳۱ ۰۳:۱۴

قدیم تاکسی به کسی میدادن که شاغل هیچ اداره و سازمانی نبود

avatar
۱۴۰۴-۰۵-۰۴ ۲۰:۵۸

من خودم تو یک مرکزی کار میکردم روزانه دهها نفر برای کار اداری جهت دریافت تاکسی مراجعه میکردن