۱۴۰۴-۰۵-۰۳ | ۱۵:۱۶
منبع: نمایندگی چهارمحال و بختیاری
راهپیمایی «جمعه‌های خشم و نصر» در شهرکرد

راهپیمایی «جمعه‌های خشم و نصر» در شهرکرد

چهارمحال و بختیاری (ایسنا) - نمازگزاران در شهرکرد پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه در راهپیمایی «جمعه‌های خشم و نصر» در محکومیت محاصره غذایی مردم مظلوم غزه شرکت کردند.

به گزارش ایسنا، نمازگزاران پس از اقامه نماز جمعه از مصلای امام خمینی(ره) شهرکرد تا چهارراه بوعلی راهپیمایی کردند.

راهپیمایی «جمعه‌های خشم و نصر» در شهرکرد

راهپیمایان با شعارهای «لبیک یا خمینی لبیک یا حسین است»، «نه سازش نه تسلیم نبرد با اسرائیل»، «گرسنگی تشنگی دو عامل قتل عام، رژیم صهیونیستی دشمن صلح و صفاست»، «در غزه ای مسلمان قحطی آب و غذاست، دوباره شمر ملعون دوباره قحط آب است»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آمریکا»، «هیهات مناالذله»، «حسین حسین شعار ماست، خمینی افتخار ماست»، «حسین حسین شعار ماست، صاحب زمان امام ماست»، اعلام انزجار خود را از رژیم صهیونیستی اعلام و از مردم مظلوم غزه حمایت کردند.

راهپیمایی «جمعه‌های خشم و نصر» در شهرکرد

راهپیمایی «جمعه‌های خشم و نصر» در شهرکرد

راهپیمایی «جمعه‌های خشم و نصر» در شهرکرد


انتهای پیام 

آخرین اخبار استان ها